Bölüm 11

330 19 29
                                    

Okullar tatil edilmişken bir bölüm daha yazdım . Iyi okumalar ...

Multimedya Begüm Yalınoğlu

Bölüm şarkısı; Yıldız tilbe- Vazgeçtim
Özgür kurum- Gözlerimi kapatsam

Bir mesaj ne kadar hayatınızı etkileyebilir. Ya da başınızda bunca kötü olay varken saçma bir mesajı ciddiye alır mısınız ? Bu mesajı en az 10 defa okudum . Kim attı bilmiyorum ama tahminlerim vardı . Ama şimdilik bu mesaj o kadar umrumda değildi.

Zeynep kafeterya ya inmişti fakat daha sonra işi çıkmıştı. Beni arayıp haber verdikten sonra gitmişti .

"Birşey mi oldu Begüm?" Diye bir soru yöneltti Banu . Sanki ona kalmıştı bana kimden mesaj geldiği .

"Hanım demeyi unuttunuz Banu Hanım . Ayrıca birşey olsa bile bunun için size hesap vermem gerekmiyor sanırım . " dedim ve göz devirdim . Eskiden yakın arkadaşımken bu duruma karşı daha sakin kalıyordum . Şimdi birde ondan nefret ederken benden uzak dursa iyi olur . Çünkü beni her hareketi deli ediyor .

"Ya bence bu hanım manım bunları kaldıralım. Ne kadar resmi bir dil böyle . " dedi . Yeminle kaşınıyordu . Yüzsüzlükte kendini bile aşıyordu. Hergun yeni bir rekor kırıyordu .

"Ben adamına göre muamele yapıyorum. Yani sizinle bu resmi dil en iyisi . " dedim ve artık bende ağır konuşmaya başlamıştım . Elimde değildi . Çok kızdırıyordu .

"Ya şuan bu ortamda uygun olur mu bu soru bilmiyorum ama sana birşey soracağım . Senin eskidende bir sosyal medya hesabın vardı . Hatta baya takipçin felan da vardı. Neden o hesabı es geçip yeni hesap açtın ? " diye aynı yüzsüzlükle sordu. Bu kıza inanamıyordum. Ona döndüm ve gözlerine gözlerimi dikip konuşmaya başladım .

"Senin gibi gereksiz ve yüzsüz insanlar sorsun da kendilerine konuşacak konu bulsunlar diye tekrardan açtım . Ayrıca hasta ziyaretinin kısası makbuldür. Size kapıyı gösterelim. "Dedim . Demir Bey e seslendim ve onları uğurlamasını istedim . Ateş ve Doruk la vedalaştıktan sonra Banu yla vedalasmadan ablamın odasına girdim .

( Fotoğraf Ateş)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

( Fotoğraf Ateş)

*****

1 saat olmuştu. Ablamın başında oturmuş pekçok şey düşünmüştüm . Ablam uyanacak mıydı? Bunu ablama kim yapmış ya da yaptırmıştı . Ateş ve Banu birbiri ile hiç konuşmuyordu. Acaba zorunda kaldıkları bir evlilik oyunu olabilirmiydi ? Ateşle konuşmalı mıydım? Daha sonra kendi kendime kızdım . Onlar gayet mutlu bir çiftti. Ben sadece onları öyle görmek istediğim için öyle görüyordum .

Uzun zamandır şarkı dinlemiyordum . Çantamdan kulaklığımı çıkardım ve telefonuma taktım . Ilk çıkan şarkıya tıkladım ve dinlemeye başladım .

DERİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin