Bölüm 13

285 20 27
                                    

Ben geldiiimNasılsınız canlar ? Hepinizin iyi olması dileğim ile okumaya başlayın siz . Iyi okumalar .

Artık Begüm tam benim istediğim karaktere girmeye başladı .  Ben bu bölümdeki Begüm e bayıldımUmarım siz de seversiniz .

Bölüm şarkısı; Ezhel - Geceler

FLASHBACK

Tam konsantre olmuşken mesaj geldi . Yine gizli numaradandı .  Sakin kalmaya çalışarak mesaja girdim .

O an şok oldum ve hemen kafamı kaldırdım .  Bir fotoğraf gelmişti .  O fotoğraf tam olarak şuanın fotoğrafıydı .  Ben arabadaydım . Hemen etrafıma bakındım .  Titremeye başlamıştım .  Tam o anda büyük bir gürültü ile arabanın ön camı patladı .  Büyük bir çığlık attım .  Işte şimdi her şey bitmişti . 

******

Şoför arabayı durdurdu ve bana döndü .  Eli yüzü kan içindeydi. Hastaneye gitmemiz gerekiyordu. Arabadan inmek istiyordum çünkü bir panikatak hastası olarak burada biraz daha durursam kriz geçirebilirdim. 

Etrafıma bakınmaya başladım .  Halen burada olabilirlerdi ve ben çıktığım an beni vurabilir hatta beni kaçırabilirlerdi.  Aslında eskiden bunlar sadece film senaryoları gibiydi ama şuan gerçek olabileceğini biliyordum . Dışarıya bakındım.  Sağıma,  soluma  daha sonra gözüm ön cama kaydı.  Patladığı anı bir anda tekrardan yaşadım ve panikle çığlık atıp arabadan indim .

Daha sonra ne yaptığımı fark ettim ve içimi korku kapladı . Ama zaten dönüşü yoktu.  Hemen arabanın etrafında dolaştım .  Ön koltuğun olduğu yere gittim ve şoför e bakmaya başladım .  Pek çok yerinde yarası vardı .  Daha sonra aklıma babamı aramak ve ambulans çağırmak geldi . Insan korkudan herşeyi unutabiliyormuş . 

Babamı aradım fakat açmadı .  Tekrar aramayı denedim fakat yine açmadı . Toplantıya girmiş olabilirdi .  Hemen ambulans aradım ve konum attım .  En kısa zamanda buraya geleceklerini söylediler . Buraya gelmeleri uzun sürecekti çünkü evimiz şehrin biraz dışarısındaydı.  Geri arabaya binmem gerektiğini fark ettim . Daha fazla dışarı da durarak kendimi tehlikeye atamazdım . 

Tam kendi oturduğum koltuğa geçiyordum ki bir el silah sesi duydum . Korkuyla çığlık attım .  Kimse zarar görmemişti fakat beni korkutmak için yapıldığından emindim . Arabaya hızlıca bindim . Tam o sırada mesaj geldi . Babamın atabileceği fikri ile hemen telefonumu elime aldım .  Telefonumun şifresini girdim ve mesaj bölümüne tıkladım .  Özel numaradan gelmişti .  Başlıyorduk yine .

"Eğer gerçekleri öğrenmek istiyorsan arabadan in ve yolda ileriye doğru yürümeye başla güzelim .  " yazıyordu .  Hayır bunu yapmayacaktım .  Ama benimle oynamak ne demekmiş onlara gösterecektim . 

Arabadan indim .  Ve yavaşça onların söylediği yola doğru yürümeye başladım .  Yolun yarısına kadar gelmiştim,  durdum . Büyük bir çığlık attım . 

"Benimle oynamak ne demek size göstereceğim .  Adamsanız karşıma çıkın lan . " diye bağırdım. Icimden harika bir kadın çıkmıştı .  Işte herkesin  görmek istediği kadın buydu . Sonra tekrardan bir el silah sesi duydum .  Korku nasıl bir duyguydu ? O an hiçbirşey hissetmiyordum .

"Beni bunlarla mı korkutacaksın? Korkmuyorum senden.  Yiyorsa bana zarar versene lan . "Diye tekrardan bağırdım .  Tam o sırada bir el silah sesi daha duyuldu . O kurşun arabaya isabet etmişti .  Hemen arkama döndüm ve şoför e baktım .  Onun birşeyi yoktu ama fazlası ile korkmuştu .  Geri arabaya koştum ve şoförün yanına gittim .

DERİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin