Bölüm 5

424 22 7
                                    

İlk olarak şu birkaç günde üst üste bölümler atmayı planlıyorum . En azından ilk 15 bölümü yazıp sonradan da üç , dört gün arayla yazmayı düşünüyorum . Umarım okuyarak bana destek verirsiniz . İyi okumalar ...

    Odamın kapısını resmen parçalarcasına açtım . O anın verdiği güçle merdivenlerden ana salona koşarak indim . Herkes bana tuhaf tuhaf bakıyordu . Annem dayanamayarak bana yaklaştı ve alnımı kocaman bir öpücükle taçlandırdı . 

   " Ne olursa olsun biz senin yanındayız ve seni kimsenin üzmesine izin vermeyiz kızım . " dedi . O an sanki karşımda kendim varmışım gibi hissettim . Sanki gerçek annem oymuştu gibi olmuştu.  Hem ruhen hem de bedenen  öyle çok birbirimize benziyorduk ki , Ecem abla daha çok Cem Amca 'ya  benziyordu fakat beni de andırıyordu . Artık tümüyle kabul etmiştim . Onlar benim ailemdi . 

    " İyi ki varsın annem . " dedim ve kocaman sarıldım . Çok şaşırdı , çünkü Begüm sarılmayı ve insanlarla yakın olmayı sevmezmişti . Ecem Abla öyle söylemişti .Ablama ve babama döndüm . 

    " Abla ve baba benimle biraz çalışma odasına gelir misiniz ? İşlerle ilgili bazı sorularım olacak . " dedim . Annem yarım ağız , homurdanarak konuştu . 

    " Kızımı da kendinize benzettiniz işte . " dedi ve güldü . Onun güldüğünü gören babam da ona bakarak güldü ve büyük bir iç çekti . Normalde çok sert ve duygusuz olan adam ailesi yanında resmen melek oluyordu . 

   " Hadi bakalım gidelim ve biraz iş konuşalım kızlarla . " dedi ve annemin yanağına ufak bir öpücük bıraktı . Annem kıkırdadı . Liseli aşıklar gibiydiler .

           Bir anda aklımda bir anı canlandı . Ateş ve bende aynı böyleydik . Onu babamla tanıştırmaya götürdüğüm gün birbirlerini tanıdıklarını öğrenmiştim . Babamın çok sevdiği bir ortağının oğluymuştu . Babam onu gördüğüne çok mutlu olmuştu . Saatlerce sohbet etmiştik ve babam artık gelip kızımı isteyin de uzamasın demişti . O an o mutlulukla beni öpmüştü , babamı unutmuştu bir anda . Babam öksürünce bir anda geri çekilmişti , yüzü o kadar komikti ki. Babam bir anda kahkaha atmaya başlamıştı ve bizde gülme krizine girmiştik . 

     O sırada biri koluma dokundu ve tüm büyü bozuldu . Bir anda gerçekler yüzüme vurdu . O belki de şuan Banu ile birlikte gülüyordu . Kimin dokunduğuna baktım . Ablam ve babam ayakta beni bekliyordu . Hemen bende hareket ettim , bazen eskiden güzel olan anılarımız sonra dan acı verebiliyordu . 

    Odaya girdik ve ben kapıyı sıkıca kapattım . Sonra onlara döndüm ve konuşmaya başladım .

   " Ben Begüm olmaya en başta hiç sıcak bakmadım ama şu  2 ay içerisinde öğrendim ki ne gerçek ailem tarafından ne de sevildiğimi düşündüğüm insanlar tarafından sevilmemişim . Ölüm haberimi alır almaz herkes bana fazlasıyla ihanet etmiş . Şimdi sizde izin verirseniz sizin kızınızın yerine geçen biri değil gerçekten kızınız olmak istiyorum ve sizin gücünüzü alarak herkesten intikam almayı ve sizi en iyi şekilde her dalda temsil etmek istiyorum babacım ve ablacım . " dediğim anda ikisininde yüzü görülmeye değerdi . Önce fazlasıyla şaşırdılar ama sonra ikisinin de yüzünde oluşan o gurur dolu gülümsemeyi görünce cevabımı almıştım . 

 ******

  Dün gece saatlerce konuşmuştuk ve artık bir planımız vardı . Benim adıma verilen parti bir hafta önceye alınmıştı. Parti bu hafta sonu olacaktı yani yaklaşık iki günüm vardı . Her şey kusursuz olmalıydı . Elbisem de bir kaç sıkıntı olduğu için ünlü bir terziye göndermiştik .  Sabah kahvaltıyı yapar yapmaz kuaföre gitmiştik . Saçlarımın kırıklarını aldırmış ve uçlarını sarıya boyatmıştım . Mavi gözlerimle harika bir uyum içindelerdi . 

  Aynada gördüğüm kişiyle eskilere daldım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

  Aynada gördüğüm kişiyle eskilere daldım . Eskiden de en çok parayı saçlarıma harcardım . Saçlarım benim için her zaman çok önemli olmuşlardı . 

   FLAŞBACK 

   Saçlarımı yeni boyatmış ve bakım yaptırmıştım. Ayna da öylece kendime bakarken arkamdan birisi beni ahtapot gibi sarmaya başladı . Gülerek kafamı yana çevirdim . O kadar tatlı ve masum bakan bir ahtapottu ki . Ateş bana baktı ve iç çekti . 

   "Senin bu güzelliğinle işim iş valla . " dedi . Kocaman bir kahkaha attım . 

    "Allah nazarlardan korusun beni . Tü tü Maşallah kendime . " dedim . 

    Gözlerim dolmuştu yine . Kendime engel olamayarak bir damla yaş düştü gözlerimden . O gözünden akan yaşa kıyamam diyen adam şuan gözyaşlarımın sebebiydi . Ben her damla gözyaşımın hesabını tek tek soracaktım ondan . 

    İkisini de neyin bitireceğini iyi biliyordum . Biri ihanetten nefret ederdi ama bana ihanet etmişti . Diğeri ise terk edilmeye ve yalnız kalmaya dayanamazdı . 

   Banu biz lise sona giderken bir çocuğu çok sevmişti .Adı Doruk tu .  Onunla uzun bir ilişkileri oldu fakat çocuk ondan başka bir kızı sevdiğini söyleyerek ayrılmıştı . O bunu kabullenemedi ve kendini bir uçurumdan arabayla attı  . O sırada yanında bir arkadaşımız daha vardı ve o kazada ölmüştü .Banu ise çok şanslıydı ve birkaç yarayla atlatmıştı kazayı   . Sonradan öğrendim ki o kız Doruğun sevdiği yeni kızmıştı fakat kimse onu Banu nun öldürdüğünü bilmiyor , Ateş de dahil . 

*******

    "Parti yaklaşıyor ve benim parti ile ilgili harika planlarım var . Ama ilk olarak Ateş ve Banu ile Begüm Yalınoğlu sıfatıyla tanışmam ve hayatlarına girmem lazım . Zaten sonrası çorap söküğü gibi gelecek abla . "dedim ve hain bir gülüş attım .   Bu düşünceler beni aşırı mutlu etmişti . Bir anda yüzümde ki gülümseme soldu . Tanımadığım bir insana dönüşüyordum . 

  " Yeni sana bayıldım hayatım . Güç budur işte , herkese kim olduğunu göster . " dedi . Haklımıydı bilmiyordum ama şimdilik bu kız olarak devam etmeliydim ki kimse beni yıkmaya yeltenmesin bile. O bunu yapmamalıydı , bana ihanet etmemeliydi . Hep benim sevdiğim adam olarak kalmalıydı , bunun cezasını çekmeye yavaş yavaş başlamalıydı artık .

    Artık şu parti gelmeli . Gözlerinizden öpüyorum . Vote atmanız temennim . Seviliyorsunuz ....

 

DERİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin