Biz geldikkk . Nasılsınız bakalım?
Bölümü beğenmeyi ve yorum yapmayı unutmayın...
İyi okumalar ...
Bölüm şarkısı; Her Aşk Bir Gün Biter
*******
"Derin bana neler olduğunu anlat artık. Hani bir şey saklamak yoktu bundan sonra ?" Ablasına baktı ve geri önüne döndü. Anlatması kendisi için de iyi olabilirdi.
"Ateş gelmiş, görmedim ben . Konuşuyormuştum kendi kendime . Dalga geçti. Laf soktuk birbirimize falan . Öyle işte. Sonra bana güzelim dedi -"
"Oha , ciddi olamazsın. " Derin ablasının sözünü kesmesine oldukça bozulmuştu. Ablasına döndü ve yapmacık bir tavırla konuşmaya devam etti .
"Keşke sözümü kesmeseydin . Neyse anlatmam bende . Kendin bilirsin Ecem Sultan ." Ecem kardeşine inanamamış gibi baktı ve abartılı bir şekilde göz devirdi .
"Anlatsana kızım ya , en heyecanlı yerinde bırakılır mı? "
"Sen böldün lafımı. "Derin ablasına tatlı bir kızgınlıkla karşılık veriyor ve sürekli gülümsüyordu.
"Ya tamam özür dilerim Derin. Anlat hadi , devam etsene ya . "
"Olmazz . Çatla biraz daha . " büyük bir kahkaha patlattı ve ablasının domates gibi olmuş yüzüne bakıp biraz daha güldü.
"Tamam tamam daha fazla kızma. "
"Şükür!" Ecem şakasına kardeşinin kafasına vurup onun konuşmasını bekledi .
"Ya ben senin güzelin değilim dedim. Kavga ettik . Bu kadar yani . Sonra 'Baban yetmiyormuş gibi birde ben üzüyorum' diye kendine kızdı . Sonra bir baktım benim biricik ablam yanımızda bitmiş. Sonra tuvalete gittim . Çok sinirlenmiştim elimi yüzümü yıkadım. Kriz geçirmedim yani. Elis 'in de sesini duyunca cevap vermek istemedim . Bu kadar. " ellerini iki yana açmıştı ve tatlı bir şekilde ablasına bakıyordu. Kriz geçirdiğini bilmesine gerek yoktu. Bu kadar şeyi anlattığına bile dua etmeliydi .
"Sanki biraz kısa kestin ama hadi neyse. Bugünlük affettim seni , eve geldik ama bir dahakine bu kadar kolay kurtulamazsın. "
"Hıhı ablacım öyle. " Derin arabayı par etmişti ve ablasına göz kırparak arabadan indi .
"15 dakikan var . Hemen hazırlan yoksa geç kalırız. Ha bu arada ne giyeceksin? Gösterişli mi, sade mi olacaksın ?" Derin 'in ciddileşerek sorduğu bu sorulara Ecem gülerek cevap verdi.
"Sade ama şık olmayı planlıyorum. Şu kırmızı olan elbisem var ya onu giyerim . "
"Abla senin çoğu elbisen kırmızı ama ." Küçük bir çocuk gibi kafasını yana eğmiş,tatlı tatlı ablasına bakıyordu.
"Yaz elbisesi olan . Hani uçuş uçuş vardı ya . Senin geçen gün dolabımdan çaldığın elbise ?" Derin hatırlamış gibi bir ses çıkararak ablasına baktı. Sonra da gülmeye başladı.
"Çalmadım ben onu ya , ödünç aldım ödünç. "
"Ben elbisemi evde deli gibi tam bir ay aradım. En son ' Tekrardan Paris 'e gidip alacağım ' dedim de öyle verdin. Nasıl ödünç bu ?"
"Bende olduğunu unutmuşumdur . " kahkaha attı ve evin kapısını açarak içeri girdi . Üstündeki ceketi çıkararak odasına doğru koşmaya başladı.
"Koşmasana kızım. Çatlak mısın ya ?" Ablasının tatlı bir kızgınlıkla söylediği sözlere cevap vermeden odasına girdi . Kapıyı kapatıp kendisini yatağa attı. Bir gün içerisinde bu kadar duygu değişimi ona hiç iyi gelmemişti. Sinirleri bozulmuştu ve kendi kendine gülüp duruyordu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DERİN
Mystery / Thriller******* "Siz hiç bu hayatta en güvendiğiniz insan tarafından öylece sokağa atıldınız mı? Hayır hayır, bu öyle ortada bırakılmak gibi bir şey değil. Hiç, kendi evinizin balkonundan aşağıya atıldınız mı? Peki hastane odasında uyandığınızda size başka...