Bölüm 49

68 3 0
                                    

İşte son gün , son dakikalar  ... 

 Artık umut etmek için çok geç , yeniden başlamak imkansız , anıları taze tutmaya çalışmak anlamsız ... 

Her şeyi bırakıp gitmek için hazır mıyım ? En önemli soru , bunu gerçekten istiyor muyum ? 

O kadar kızgınım ki ! Başarma ihtimalimiz varken başaramamış olmamıza . O kadar savaşmamıza rağmen yenilmiş olmamıza . Aslında her şey çok basitken zorlaştırmış olmamıza . 

Sevmek gerçekten acı verir mi ? Sevmek , sadece bir kişiyi sevmek , sadık kalmak çok mu zor ? 

Bilmiyorum , gerçekten bu soruların cevaplarını bulamıyorum bir türlü . Ve artık bu soruların cevaplarını da aramıyorum . Cevap istemiyorum , şu ana kadar aldığım tüm cevaplar fazlasıyla canımı yaktı . Evet ben en zorunu seçtim , sıfırdan başlamak en zor olan şıktı . Ama artık başkasına da gönlüm el vermiyor . İlk defa kendim için , inandığım değerler için bir şeyler yapacağım . Ve evet , ilk defa bu kadar huzurluyum . Hayatım boyunca başkalarında aradığım huzurun sadece kendimde ve inandığım değerlerde olduğunu anladım . 

Kafamı elimdeki fotoğraftan kaldırdım ve çalıp duran telefonuma döndüm . Elis arıyordu .

"Evet ? " 

"Düğün başlamak üzere , neredesin sen ? " ayağa kalktım ve odanın içerisinde yürümeye başladım . 

"Ben birazdan uçağa bineceğim . Bir saat sonra falan yani . Bavullarımı topluyorum . Düğüne gelemeyeceğim . " sessizlik , büyük ihtimalle içinden sövüyordu bana . 

"Nereye gideceksin ? " 

"İşlerde ufak bir sorun çıkmış . Onu halletmem lazım . Farklı bir yer değil yani . " 

"Beni bekleyebilirdin , söyleseydin birlikte giderdik . " 

"Elis . Yalnız kalmaya ihtiyacım var . Tek başıma gideceğim . Henüz orada kimse yokken , henüz daha tanınmamışken biraz kafa dinlemek istiyorum . Düşünmek ve her şeyi tarihe gömmek istiyorum.  Beni anlıyor musun ?" iç çekti . 

"Peki . Çokta düşünüp kafayı yeme . Ben haftaya gelirim o zaman . Her zaman arayabilirsin ama ben aramayacağım . Kafayı dinle . Burayı merak etme ben hallederim . Öptüm çok . " gülümsedim ve telefonu kapattım . Belki de bu hayattaki en büyük şansım Elis'ti . 

Elimdeki fotoğrafa baka baka balkona çıktım . Fotoğraf biz Paris'e gittiğimizde çekilmişti . 

İlişkimizin daha başlarıydı , aslında ben oraya babamın işi yüzünden gitmiştim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İlişkimizin daha başlarıydı , aslında ben oraya babamın işi yüzünden gitmiştim . Yüzümü buruşturdum , tabii o adamı benim babam sanarken gitmiştim . Bu , yalandan olan hayatımın ufak bir anısıydı sadece .

 Yağan yağmur bizi asla rahatsız etmiyordu . Ben zaten çok severdim yağmuru , Ateş'te sevdiğini söylemişti . Konuşa konuşa saatlerce yürümüştük . 

DERİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin