Bölüm 44

73 3 5
                                    

Bölüm şarkısı ; Her Şey Biraz Hala Sen

Dolu Kadehi Ters Tut - Gitme

Beğenmeyi ve yorum yapmayı unutmayın.

İyi okumalar . ❤

********

Yürüdüğüm yol bir uçurumun kenarı. Ama o kadar güzel bir uçurum ki oradan düşsem bile benim için dert olacağını sanmıyorum. Kafamı yavaşça sağa çeviriyorum.  Ucu gözükmeyen bir deniz. Üzerinde uçuşan kuşlar, insanın içini ısıtan sıcacık güneş . Peki ya insanlar nerede ? Ben şuan burada neden tek başımayım ?

Kafamı diğer tarafa döndürüyorum. Sevdiğim insanların orada olması umuduyla döndüğüm tarafta ağaçlarla dolu kocaman bir orman var . Ama benden başka kimse yok . Bu rahatsız ediyor açıkçası ama dalgaların sakinleştirici sesi ve ortamın güzelliği insanı bir anda düşüncelerinin içerisinden çekip alıyor. Ama biliyorum. Birazdan bütün bu güzellikler son bulacak. Çünkü ben ne zaman mutlu olsam sonu hep hüsran oluyor . En son ne zaman içim dışıma çıkana kadar güldüm ya da en son ne zaman mutlu uyuyup uyandım hatırlamıyorum. Açıkçası uzun zamandır deniz kenarına bile gitmemiştim ve çok büyük bir özlem birikmişti içimde.

Ve işte beklediğim an , büyük bir gürültü ...

Hemen bakışlarımı denize çevirdim. Büyük bir fırtına çıkmıştı. Az önce güzelligi ile insanların dikkatini çeken deniz şuan fazlasıyla ürkütücüydü. Rüya görüyor olmalıydım. Birazdan bitecekti ve ben normal hayatıma dönecektim . Bu yüzden tek başıma olmalıydım. Bu benim rüyamdı çünkü. Tek başıma savaşmam gerekiyordu .

Ormanın içinden gelen kahkaha sesleri ile bakışlarımı tekrardan ormana çevirdim. Küçük bir kız çocuğu ve annesi vardı.  Biraz daha dikkat ettiğimde bu kızın benim küçüklüğüm olduğunu fark etmiştim.  Ama yanında duran kadını tanımıyordum.

Kadın beni gördüğü an kızının elini bıraktı ve eteklerinin uçlarını tutarak bana koşmaya başladı. Tam o an bir yıldırım tam aramıza düştü ve kadının bana yaklaşabilme ihtimali sıfırlandı. Ama kadın hala bana kaşları çatık bir şekilde bakıyordu.

"Her şey senin yüzünden oldu. " korkuyla geriye doğru bir adım attım. Denizde çıkan fırtına şiddetlenmişti . Gittikçe daha çok ürkütücü bir hal alıyordu.

"Ne demek istiyorsunuz?" Kadın bir anda ortadan kayboldu ama küçük kız hala oradaydı ve bana bakıp gülüyordu.

"Ne kadar acizsin Derin ! Korkmuşa benziyorsun . "

"Evet korkuyorum. " sesim çok kısık çıkmıştı.

"Hemen kaçmayı seçiyorsun. "

"Ne demeye çalışıyorsunuz ? "

"Herkesin hayatını mahvettin . Bunu benim dememe gerek var mı ki ? Sen zaten bunu biliyorsun." Tekrardan gülmeye başladı ve gözlerini arkamda bir noktaya sabitledi. Hemen arkama döndüm ve az önce yanında duran kadının bana doğru koştuğunu gördüm.

"Senden nefret ediyorum!" Bana iyice yaklaşmıştı ve bir anda üstüme atladı. Uçurumdan düşüyorduk ama uçurum bitmek bilmiyordu ve kadın boğazımı sıkıyordu. Kafamı sert bir yere çarptım ve kadının göz yaşları ile yüzümün ıslandığını hissettim .

..........

Nefes nefese uyandım ve ağlamaya başladım. O rüya ne demek oluyordu ? Bana bir şeyleri anlatmaya mı çalışıyorlardı ? Ağlayan kadın kimdi ? Neden beni öldürmek istedi  ?

DERİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin