Bölüm 10

323 17 25
                                    

   Bu bölüm ebus06 'ya ithaf edilmiştir.  🖤

Fotoğraf Alp

Ankara da kar yağmışken karlı bir bölüm atayım dedim . Iyi okumalar. 

*****
Şu bir hafta çok yorucu ve kötü geçmişti.  Tamı tamına bir haftadır ablamın uyanmasını bekliyoruz.  Hergün iş çıkışı koştura koştura hastaneye geliyorum . 

Kazanın nasıl olduğu halen tam olarak bilinmiyor.  Fakat ablamın sürücü hatasından meydana gelen bir kaza olmadığı kesinleşti .  Yani kasten birileri tarafından planlanmış bir kaza olabilirmiş. 

Annem 1 haftadır hastanede ve doğru düzgün ne yemek yiyor ne de konuşuyor.  Sadece ablamın başında sessizce ağlıyor .  Babam bu kazayı kimin yaptırdığı ile uğraşıyor ve o da hiç iyi değil .  Kendini kaybetmiş gibi .

Peki ben . Ben nasılım ? Onu hiç bilmiyorum.  O gün kötü birşey olacağını hissetmiştim.  Biliyordum.  Hislerim kuvvetliydi .  O günden beri kendi kendimi yedim bitirdim . Onu göndermemeliydim.  Onu yanlız bırakmamalıydım. 

Koridor da oturuyordum . Odaya girmek ve ablamı o halde görmek beni mahvediyordu .  O gün neler hissettiğimi babama da anlatmıştım. Bana " Senin bir suçun yok ki kızım,  kimse bilemezdi . Kendi kendini üzmeyi bırak artık . Ablan çok güçlü bir kadın.  O uyanacak merak etme.  " demişti .  Ama kendi sözlerine o bile inanmıyordu .  Gözlerinden ve hareketlerinden anlaşılıyordu . 

Bir anda annem odadan hıçkıra hıçkıra ağlayarak çıktı ve bağırmaya başladı . 

" Kızım ölüyor . Yetişin kızım ölüyor.  " Hemen odanın canıma koştum ve ablama baktım.  Mosmor olmuştu.  Hemen odaya doktorlar ve hemşireler girmeye başladı.  Anneme döndüm,  babam da onu sakinleştirmeye çalışıyordu .  Kendimi tutamadım ve ağlamaya başladım . 

" Kurtarın onu . Lütfen kurtarın onu.  Onun yaşaması lazım .  Ablamı kurtarın !!" Diye çığlık atmaya başladım .  Kendimi tutamıyordum.  O sırada şu 3 aydır beni yanlız bırakmayan ve bana iyi bir dost olan zeynep geldi . Bana sarıldı ve oraya oturup ağlamaya başladık . Ona sarıldım ve hıçkıra hıçkıra ağladım .  Annem bana baktı ve daha da ağlamasını şiddetlendirdi .

" Birkaç ay önce küçük kızım,  şimdi de büyük kızım. Allahım sen bize yardım et . Kızımı,  kızlarımı bana bağışla.  " dedi . Ve yavaşça ağlamasına son verdi .  Ama halen iç çekiyor ve arada öksürüyordu.  Ablamın kaldığı odanın kapısı açıldı ve doktor çıktı . Hemen ayağa kalktım ve doktora döndüm . 

" Ablam iyi mi ? Ne oldu ona ? Durumu nasıl ? Birşey söylesene !!"  Diye bağırdım .  Sakin sakin konuşmaya başladı .  Bu adam beni delirticek .

"Öncelikle sizin sakin olmanız gerekiyor .  Böyle yaygara koparırsanız ne ablanıza ne de size yardımcı olamayız.  " dedi.  Tam ağzımı açmış bir şey söyleyecekken babam arkadan konuşmaya başladı . 

"Kısa kes . Sen benim kızıma emir veremezsin . " dedi . Adam korkmuşa benziyordu ve hemen konuşmaya devam etti .

" Az önce kalbi durdu ama biz yeniden çalıştırmayı başardık .  Şimdilik durumu stabil ama 5 dakika sonra ne olacağını bilemiyoruz.  Sadece bugün kontrole geldiğimde hayati bulgularının daha da yükseldiğini gördüm. Yani her an uyanabilirdi.  Ama bu kalp durmasından sonra ne olacağı Takdir i ilahi . " dedi ve koşar adım yanımızdan uzaklaştı.  Daha sonra da hemşireler odadan çıkmaya başladı . 

DERİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin