Bölüm 17

207 15 21
                                    

Biz geldikkkkkÖzlediniz mi bakayım?

Iyi okumalar 🌹

FLASHBACK

" Biliyoruz kızım ama çok merak ettik.  Onlar seni vermeden biz seni bulacağız .  Ayırca annen ve Ateş mahvoldu . Özellikle de Ateş .  Deli gibi heryerde seni arıyor.  " dedi . Ateş ne alaka ? Niye beni bu kadar merak etti ki ?

Bora elimden telefonu aldı ve hızlıca kapattı .  Sinirle soluyordu. 

" O adam senin kim olduğunu kesin biliyor.  Ve o da sana aşık!!" Diye bağırdı . Herşey yine allak bullak olmuştu işte. 

ŞU AN

Karşımda bir o yana bir bu yana deli gibi dönüp duran bir adam vardı . Açıkçası şuan ne yapmaya çalıştığını anlayamamıştım. 

"O adam seni seviyor.  Seni benim ellerimden alacak . " dedi . Şuan sadece saçmalıyordu ve tam bir psikopata benziyordu . 

"Saçmalama Bora . Ayrıca sakin olur musun ? Benim Ateş Bey 'le aramda hiçbir şey yok.  Ve de şu var ki ben senin ellerinde değilim .  Ben senin  taşınabilir bir malınmışım gibi davranamazsın.  " dedim . Şuan sakin kalmaya çalışıyordum.  Çünkü ikimizde sinirliydik ve o şuan kendin de değil gibi gözüküyordu. 

"Tamam , tamam kızma.  Ama şunu unutma ki o adam sana yaklaşırsa ya da sana dokunmaya cürret ederse onu mahvederim .  " diye bağırdı  .  Iyice damarıma basıyordu .  Dayanamadım ve ben de bağırdım. 

"Sen benim hayatıma karışamazsın.  " dedim . Bir anda bana döndü .  Gözleri kıpkırmızıydı. 

"Sen de onu seviyorsun .  Halen onu seviyorsun.  Oysa ki ben, beni sevebilirsin sanmıştım .  Yanılmışım.  " dedi ve konuşmama fırsat tanımadan odanın kapısına yöneldi .  Kapıyı açıp çıktı . Kapıyı büyük bir hışımla kapattı. 

Merdivenlerden indiğini duyabiliyordum . Daha sonra ise dış kapı büyük bir hızla kapatıldı ve kilitlendi .

Buradan gitmemi istemiyordu .  Beni odaya değil de eve kilitlemişti.  Kendine göre beni özgür bırakmıştı ve  bir yandan da halen onunla kalmamı sağlamıştı .

O bir ruh hastasıydı ve bunu anlamak için filozof olmaya gerek yoktu . Davranışları bunu gayet iyi belli ediyordu .  Ama unuttuğu bir şey vardı .  Ben ondan daha da psikopattım .

******

Yarım saattir oda da sinirimin geçmesini bekliyordum ama bir türlü sakinleşememiştim . Dilim damağım kurumuştu . Mutfağı bulup su içmem gerekiyordu . 

Yavaşça odanın kapısını açtım ve odadan dışarı çıktım . Etrafıma bakınmaya başladım . Tekrardan bacağım sızlamaya başladığında bacağımın üstüne basmamam gerektiğini hatırladım . Ama şuan muhakkak aşağı inmem gerekiyordu . 

Bacağımın üstüne fazla basmamaya çalışarak merdivenlerden aşağı indim . Evin alt katı da harika döşenmişti . Salon olduğunu düşündüğüm bir odaya açılıyordu merdivenler. İlerlemeye devam ettim . Sanırım ev de kimse yoktu . Tabiki de yoktu , iyice kafayı yemiştim . 

Sağ tarafıma baktığımda mutfağı gördüm . Yavaş hareketler ile  mutfağa doğru yürümeye başladım .

Mutfağa girmemle ağzım açık kaldı .  Burası harika bir mutfaktı . Burası yeniden yapılmışa benziyordu .  Yani herşey yepyeniydi . 

Mutfak tamamı ile mavi ve mavinin tonlarından oluşuyordu .  Aralara katılmış griler ise bombastik bir hava katmıştı . Tam benim zevkime göre düzenlenmiş bir mutfaktı . 

DERİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin