İyi okumalar.
Bölüm şarkısı; Poker Face
********
Abartılı kıyafetler, sahte gülüşler, iğrenç samimiyetler ...
Hep nefret ettiğim şeylerdi ve öyle de kalacağa benziyordu. Bu bir kına gecesi olmalıydı ama görünüşe bakılırsa gösteriş partisine dönmüştü. Buram buram küstahlık kokan berbat bir ortam .
Erkekler bile bugün fazlasıyla kendisine bakmışa benziyordu. Eğer biraz bu işlerle uğraşıyor olsaydınız bu gece buradan boş çıkmazdınız. Benim bile içim cıvıl cıvıl oluyordu . Yeni doğmuş birisiydim artık ben . Bu işlerle ilgilenmek için belki de geç bile kalmıştım.
Gözlerim yavaşça Ecem'e kaydı. Mükemmel gözüküyordu. Bir gelin için belki sade sayılırdı ama şansını bu elbiseden yana kullandığı için sevinmiştim . Sade olduğu kadar ilgi çekiciydi. Her zamanki gibi . Kırmızı elbisesi bütün vücut hatlarını belli ediyordu . Fazla dekolteli miydi? Evet ! Ama bana kalsa ben ne giymesini isterdim? Yine bunu ! Ortamda yükselen hızlı şarkıyla yerimde ritim tutarak etrafımı incelemeye devam ettim. Hava kararmak üzereydi ve ben ortama yeni giriyordum. Büyük ihtimalle benden önce çok daha dikkat çekici bir şey giymişti Ecem . Çünkü onun düğün de dahil bütün gecelerde elbise değiştireceğini duymuştum. Evet, magazinden duymuştum. Kendi ablamla ilgili ayrıntıları artık magazinden alıyordum. Büyük ihtimalle onlarda öyle yapıyordu.
Birkaç gün önce - o geceden sonra - kendi kendime ne yapacağımı düşünüp kafayı yerken kapım çaldı. Ve büyük ihtimalle hayatımın teklifini aldım. En azından artık bir yaşama sebebi bulmuştum kendime . Ama şimdilik bu işi düşünmek yerine anın tadını çıkarmayı istiyordum. Yavaşça bana yaklaşan Begüm'le birlikte düşüncelerim iyice dağılmış oldu. Belki de bu yüzden ona teşekkür bile etmeliydim . Bu sıralar kafayı işimle bozmuştum çünkü.
Bana yaklaşırken ilk defa onu inceleme fırsatı buldum . Yine kısa bir elbise giymişti. Oldukça kısa ama çok şık , siyah bir elbise ... Züleyha Kuru tasarımı olmalıydı. Ben de aynı elbiseye bakıp sonra da vazgeçmiştim. İyi ki de vazgeçmişim dedim içimden. Yoksa pişti olacaktık (!) Aman ne güzel!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DERİN
Mystery / Thriller******* "Siz hiç bu hayatta en güvendiğiniz insan tarafından öylece sokağa atıldınız mı? Hayır hayır, bu öyle ortada bırakılmak gibi bir şey değil. Hiç, kendi evinizin balkonundan aşağıya atıldınız mı? Peki hastane odasında uyandığınızda size başka...