Bölüm 2

622 30 10
                                    

DERİN AKMAN

Burnuma gelen o ağır narkoz kokusu beni mahvetmişti . Aşırı kötü kokuyordu ve benim küçüklükten gelen hassas bir burnum vardı . Ne olmuştu bana diye düşünürken aklıma birsürü berbat anı doldu . Neden böyle şeyler yaşadım ya da babam bunu bana neden yaptı hiç bir fikrim yoktu . Yavaşça kafamı sağıma döndürdüm .

Yanımda hiç tanımadığım sarışın,  oturduğu halde uzun boyu fark edilebilen bir adam vardı. 

Yanımda ki bu adam da kimdi ? Tanımıyordum ama sanki bir yerlerde görmüştüm ama şuan bunun mühim olduğunu düşünmüyordum .

Ailem neredeydi ? Beni bu durumda tanımadıkları bir adama emanet etmiş olamazlardı. 

Şuan yanımda olması gereken kimse yokken bu adam vardı . Ve telefondan hiç kafasını kaldırmadığı için uyandığımı görmemişti . Adamı incelemeyi bırakıp kendimi kontrol etmeye başladım . Başım çok ağrıyordu ve anladığım kadarıyla kolum kırılmıştı . Bu kadarla kurtulamayacığımı bende biliyordum ama şuan öyle bir durum içerisindeyim ki nefes aldığıma şükrediyorum . Tam o sırada yabancı adam başını çevirdi ve uyanık olduğumu gördü .

" Nasılsın Begüm? Kendini nasıl hissediyorsun ? " dedi . Opss . Neler oluyor böyle ? Ya benim adımı bilmiyor yada beni Begüm dediği o kız zannediyordu . Bu durumu izah edemezsem içinde bulduğumuz durum çok karmaşık bir hal alacaktı. 

Konuşmaya çalıştım ama konuşamayacak kadar halsiz ve kötü hissediyordum kendimi . Tam o sırada kapı açıldı . İçeriye babamın eski ortağı olan Cem Yalınoğlu girdi.  Cem Amca'nın burada ne işi vardı ?

" Bora kızım uyanmış neden haber vermiyorsun ? " Dedi . Yok artık ama , bir baba kendi kızını karıştıramaz değil mi ? Demek ki karışabiliyormuş . Yanımda ki adama baktı ve kaş göz hareketi yaptı , adam yavaşça yanımdan geçti , kapıya yaklaşınca arkasına döndü, bana göz kırptı ve çıktı .

" Merhaba Derin . Biliyorum neler olduğunu anlayamadın . Senin balkondan düştüğün gün benim kızım Begüm de düştü . Ama ne yazık ki onu kaybettik . Benim bir kızım daha var ama o dışarıda ki işlerle ilgileniyor ve benim burada yani Türkiye de bir temsilciye ihtiyacım var . Benim kızıma o kadar benziyorsun ki ... " sustu . Ben de sustum . Yani şimdi onun kızı mı olacaktım . Yol canım daha neler ? Imkanı yoktu.   Benim bir ailem vardı . Bu yaptığı çok saçmaydı ve benden böyle bir şey isteyemezdi ki . Babam buna izin vermezdi ( ! ) . Sonra bir anda içimi büyük bir hüzün kapladı.  Ne büyük trajedi . Beni balkondan atan adamdan bahsediyoruz .

" Benim aileme ne olacak ? Benim bir ailem var , annem ,babam var . Bu asla olmaz ki Cem Amca . " Bana alaycı bir gülüş attı .

" Baban seni aşağı attı . Bana da para karşılığı seni verdi . Eğer bizi alaşa eder ya da benim adım Derin diyerek işimize çomak sokarsan annen ölür . Onun bu işlerde hiçbir parmağı yok ve seni öldü olarak biliyor . Şuan mezarlıkta Begümü gömüyorlar ama herkes seni öldü biliyor . Şu saat ve dakikalardan sonra Derin Akman öldü ve sen artık Begüm Yalınoğlusun . Eğer kabul etmezsen önce annen ve sonra tüm sevdiklerin ölür . " Beni artık fazlasıyla karışık ve üzücü bir hayat bekliyor . Annem ve sevdiklerime birşey olmasına izin veremezdim . Artık ben ölmüştüm . Artık herşey yeni başlıyordu .

Canımslar bence artık iyice herşey ortaya çıkmaya başladı . Yorumlarınızı cidden merak ediyorum . Beğenmeyi de unutmayın . Bir daha ki bölümde görüşmek üzere . Seviliyorsunuz ...


DERİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin