Bölüm 6

784 22 24
                                    

Begüm ün parti de giyeceği elbise . İyi okumalar ...

     Her şeye çok az kalmıştı . Sadece bir güncük , aşırı heyecanlıydım  . Ecem abla gelmiş ve bugün yeni açılacak olan otelin mimarları ile görüşmem gerektiğini söylemişti . Ünlü bir mekanda buluşacak ve son ayrıntıları konuşacaktık .

     Ecem Abla 'nın  bana zorla aldırdığı ve bugün giymem için tutturduğu elbiseyi giymeye çalışıyordum . İki parçadan oluşan bir elbiseydi ya da daha doğrusu etek ve üstündeki kumaş parçası diyebilirdik  . 

    Kıyafetimi zor da olsa giymiş ve hafif bir makyaj yapmıştım . Açıkcası kıyafeti ne kadar beğenmesem de sanki üzerimde güzel duruyordu . Saçlarımı omzumun üstüne doğru yatırmıştım . 

     Yavaşça merdivenlerden aşağı inmeye başladım . Çok yavaş iniyordum çünkü bu topuklular ile aşağı yuvarlanmak istemezdim . İndikten sonra etrafıma bakındım . Annem ve ablam oturmuş sohbet ediyorlardı , yavaşça öksürdüm ve dikkatleri üzerime çektim .

   " Nasıl olmuşum ? " dedim ve beklenti dolu gözlerle onlara baktım . Annem bana hayranlık dolu gözlerle baktı . 

    " Güzel olmama ihtimalin yok güzelim ama yine de söyleyim harika olmuşsun . Kimin kızı ? " dedi ve içten bir kahkaha attı . Tam o sırada ablamla göz göze geldik ve ablam göz kırptı . Cidden Begüm ün böyle bir ailede buzdolabına benzemesi bana garip geliyordu . Onlar harika insanlardı ve cidden içtenlikle seviyorlardı . Yapmacık değillerdi . 

  "Tabi güzel olurum kimin kızıyım . " dedim ve boynuna sarıldım . Benim annem olsa şimdi hemen beni boynundan atmıştı . Ama şuan yanında olduğum kadın bana içtenlikle kocaman sarıldı . Benim hak ettiğim aile de buydu işte .

   " Yeter ama o benim annem . Çekil kız şuradan !. " dedi ve beni annemden uzaklaştırdı . Şakayla ittiği için canım acımamıştı . Gerçek olmayan bir kızgınlıkla cevap verdim .

  " İyi be al anneni . Zaten benim yetişmem gereken bir toplantım var . Bana şans dileyin . " dedim ve onlara kocaman bir gülüş bahşettim . İkisi de bana sıcacık gülümsediler ve ayağa kalkıp iki yanımı sardılar . Ne yapmaya çalıştıklarını anlayamadan ikisi de yanağıma abandılar ve öpüp geri çekildiler . Ne kadar tatlı bir aileye gelmiştim ben . İkisi de bana sarıldı . Bende onlara sarıldım . Ve geri çekildim . Cidden geç kalacaktım . 

   Annem ve ablamla vedalaşıp babamın bana aldığı arabaya bindim . Uzun zamandır araba sürmüyordum ve açıkcası çok özlemiştim . Hemen gaza basıp buluşma yerine sürdüm . 

******
    Klasik bir şey vardır . Kadın erkeği bekler . Toplantı yerine geldiğimde bu duyguyu iliklerime kadar hissettim . İçeride yaklaşık 8 - 9 erkek beni bekliyordu . Aslında o kadarda geç kalmadım yani sadece 1 saatcik . Aman ben onların patronuyum sabırlarını sınadım .

Kendi kendime konuşmayı bırakıp onlara döndüm . 

    " Sanırım biraz geç kaldım . Çok üzgünüm ama trafik malum . " diye bir yalan salladım . Hiç trafik yoktu ama ben geze geze gelmiştim . Bir anda biri dikkatimi çekti . Yok artık bu gördüğüm kişi o olamazdı . Fazlasıyla değişmişte olsa hemen tanıdım . Karşımda Doruk ' u görmeyi hiç beklemiyordum . Sanırım bu aralar fazlasıyla şanslıydım . Çünkü şuan karşımda Banu 'ya karşı kullanabileceğim harika bir koz bulunuyordu . Bu evlilik daha gerçekleşmeden bitecek gibi duruyordu . 

   " Yok Begüm Hanım çok beklemiş sayılmayız . Zaten beklemek bizim görevimiz sayılır . Ha bu arada benim ismim Ali . Tanıştığımıza memnun oldum . " dedi ve elini uzattı . Bende elimi uzattım ve samimiyetsizce sıktım . Çok cıvık bir adama benziyordu .' Bende memnun oldum' demeye tenezzül dahi etmedim . Aslında oldukça çekici bir adama benziyordu ama şuan onunla uğraşamazdım . Benim tek bir amacım vardı . 

DERİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin