Tatatatamm ben geldim yine . Kitabımı kendi özel okuma listelerinize eklemeyi , yorum yapmayı ve bölümlerimi beğenmeyi unutmayınnnn .
Seviliyorsun " DERİN " ailesi . 💙
Bölüm Şarkısı ; Model - Ağlamam Zaman Aldı
********
"Ne sözleşmesi bu ? Ne demek bana hep yalan söyledi? Neler oluyor Allah rızası için biri bana adam akıllı açıklasın . " Gül 'ün sesini duyan herkes ona acıyabilirdi ama yüzü resmen ateş saçıyordu. Sesine inanıp da bir anlık bir acıma duygusuna kapılan herkesi Gül'ün keskin bakışları parçalayabilirdi.
"Ben anlatacağım, ben hemen şimdi sana anlatacağım. Sen kızlarını doğurduktan sonra , yani Derin ve Begüm'ü doğurduktan sonra kimse Derin'i kaçırmadı. Cem Derin ' i kendi elleriyle verdi . Evet kimse yanlış duymadı Derin'i Cem verdi . " Gül inanmayan bakışlarını Cem'e çevirdi .
"Ne olur bana yalan söylüyor de . Bunu yapmadım de . " dedi ve dolu gözlerle Cem'e baktı . Hiçbir tepki vermedi , daha sonra da bakışlarını yere çevirdi . Gül'ün içinde fırtınalar kopuyordu . Cem tek bir lafıyla düzeltebilirdi ama yapmamış hatta Gül' ün göz göre göre yanmasına izin vermişti .
"Sana inanamıyorum , sana inanamıyorum !" diye bağırdı ve tekrardan Doruk'a döndü .
"Her neyse ben devam ediyorum . Derin'i geri almayacağına dair bir anlaşma imzaladı ama buna uymadı . Neyse onunla ilgili ayrıntılara sonra geçeriz . "
"Onu hemen götürün , devamını ben anlatacağım !" diye kükreyen Cem'e döndü Gül .
"Aaa o gitsin , sende bize bol bol yalan söyle değil mi ? Doruk her şeyi anlatmadan hiçbir yere gitmiyor . " aslında içten içe Doruk'a da kimse güvenmiyordu ama şuan öyle bir durumdalardı ki kimse güvenilir değildi .
"Gül Teyzemin sözünü dinlemelisin Cem Yalınoğlu . Derin'in ufak bir hastalığı vardı ama ufak bir tedavi ile iyileşebilirdi . Fakat kocan tedavi yerine onu vermeyi seçti . Tahminimce senin üzülmeni istemedi . Sanki böyle üzmedi orası da ayrı da . Neyse daha gençti cahilliğine verelim . Sana kaçırıldı diye yalan söyledi . Senin daha çok üzüldüğünü görünce Ahmet Bey'den Derin'i geri istemiş fakat Ahmet Bey'i biliyoruz , şeytanın önünde gideni , Daha fazla para koparabilirim düşüncesi ile Derin'i vermemiş . Sonra olaylar biraz yatışmış . Seneler geçmiş . İkizler birbirinden habersiz büyümüş . Asıl bomba şimdi geliyor . Begüm Amerika'dan neden apar topar geldi sanıyorsunuz ? Cem zorla getirtti . Çünkü kızının kanser olduğunu öğrendi . " büyük ve tiksindirici bir kahkaha attı . Sonra Cem'e döndü .
"Ya ben gençti diye az önce seni savundum da şimdi nasıl savunacağım ben seni ? Hayır anlamadığım şey , sen doktordan falan mı korkuyorsun ? Tedavi ettirmek yerine niye kızını terastan attırdın ? Hatta iki kızını da . Biri öldü senin yüzünden birini de hastanede değiştirdin . Bana katil diyorsun da sen nasıl bir psikopatsın ? Ben düşmanlarımı öldürdüm . Sen bir kızını evlatlık verdin diğer kızını öldürdün . Galiba , Zaten aynısından bir tane daha var, diye bu kadar rahatsın da yok amcacım olay öyle bir şey değil . İsterse on tane olsun insan kızlarını göz göre göre ölüme iter mi ? Manyaksın sen . Bence asıl sen hastaneye yatmalısın . " dedi ve Ecem'e döndü . Bu anlattıkları herkesi şoka uğratmıştı . Derin kendinde değildi . Sanki Dünya'da değildi ya da sarhoş olmuştu . Gül artık ne düşünmesi gerektiğini bilmiyordu . Bir kızını doğar doğmaz kaybetmişti , diğer kızını canından çok sevdiği kocası öldürmüştü . Ecem öylece boşluğa dalmıştı . Ailesinin nasıl yalanlar üstüne kurulduğunu öğrenmek fazlasıyla Ecem'e acı vermişti . Bu ailenin nasıl toparlanacağını merak ediyordu . Hatta belki de bir daha hiç eskisi gibi olmayacaktı . Derin'in büyüdüğü ailede nasıl eziyetler gördüğünü kendisi biliyordu . Derin babalarını asla affetmese yeriydi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DERİN
Mistério / Suspense******* "Siz hiç bu hayatta en güvendiğiniz insan tarafından öylece sokağa atıldınız mı? Hayır hayır, bu öyle ortada bırakılmak gibi bir şey değil. Hiç, kendi evinizin balkonundan aşağıya atıldınız mı? Peki hastane odasında uyandığınızda size başka...