Bölüm 21

186 12 14
                                    

Iyi okumalar ...

*****

ATEŞ ATMACA

Gelen mesaj ile bir kaç dakika kendime gelemedim.  Bu mesaj eğer doğru ise benim güzelim şuan hiç emin ellerde değildi . 

Açıkçası Bora ile yan yana iken hiç bir zaman güvende değildi ama şuan başkasının elinde olabilirdi  . Bu çok daha tehlikeliydi .

Ne yapacağımı bilemeden evin içerisinde dönüp duruyordum . Aklıma Doruk'u aramak geldi.  Hemen etrafıma bakınmaya başladım . 

Önce ortada ki masaya baktım,  daha sonra sehpaya baktım ama telefonumu  göremedim.  Daha sonra telefonumu kanepede bıraktığım aklıma geldi ve kendimi kanepeye attım. 

Telefonumun nerede olduğuna  baktığımda yastığın altında olduğunu gördüm .  Hızlıca telefonumu aldım ve Doruk'u aradım . 

Birkaç çalıştan sonra telefon hemen açıldı .

"Alo !" Diye bir yanıt aldım. 

"Rahatsız ettim kardeşim ama bana gizli bir numaradan mesaj geldi . Begüm'ün onların elinde olduğu yazıyor .  Ne yapacağımı bilemedim !" Diye hızlı bir özet geçtim. 

"Telaş etme boşuna koçum .  Öyle bir şey olsaydı Cem Bey çoktan ortalığı ayağa kaldırmıştı .  Ben Derin'i arar ve öğrenirim .  " dedi . Aslında çok haklıydı.  Boşuna telaş yapmıştım .

"Çok sağ ol Doruk . " dedim . Güldü ve cevap verdi.

"Ne demek kardeşim .  Ama aklıma bir şey takıldı.  Sen neden aramıyorsun? Konuştunuz mu o mühim dediğin konuyu?" Diye bir soru yöneltti .  Benim Begüm'ü sevdiğimi biliyordu , eskiden bir tanışıklığımız olduğunu da biliyordu fakat onun Derin olduğunu bilmiyordu ama elbette ki öğrenecekti .  Onun için soruyordu bu soruları. 

"Konuştuk ve pek iyi bir konuşma olduğunu söyleyemem .  Dediğim gibi bana biraz sinirli fakat eninde sonunda geçecek siniri .  Neyse ben seni tutmayım . Konuş ve hemen bana haber ver . Görüşürüz!" Dedim ve telefonu kapattım.  Artık heyecandan ne yapacağımı bilemiyordum ve yanlışlıkla telefonu çocuğun yüzüne kapatmıştım . 

Tekrardan ayağa kalktım ve mutfağa girdim . Dolaptan bir bardak aldım ve içine su doldurdum. 

Su dolu bardağım ile tekrardan salona döndüm .  Tam o sırada telefon çalmaya başladı .  Suyumu içemeden hemen masaya koydum ve telefona koştum .  Arayan kişi Doruk' tu . Hemen telefonu açtım ve kulağıma götürdüm. 

"Konuştun mu ? Ne olmuş? Nasılmış? " diye sorularımı ard arda sıraladım. Telefonun diğer tarafından büyük bir kahkaha koptu.

"Dur bir , sakin ol ya . Merak etme dediğim gibi çok iyiymiş.  Eve gelmiş banyo yapmış şimdi de dosyalar ile ilgileniyormuş.  Bugün tatil ama yarın iş var umarım unutmamışsındır . " dedi ve güldü .  Bu gülüşü iyi biliyordum . Beyefendi bana laf çarpıyordu. 

"Onunla konuştuğun için teşekkür ederim . Ayrıca senin de işine geldi değil mi? Ondan etkilendiğini biliyorum ama o benim haberin olsun . " dedim ve kahkaha attım .  Şakasına söylemiştim ve o bunu biliyordu .

"İyi olan kazansın kardeşim .  Kapatıyorum , yarın görüşürüz." Dedi ve gülerek telefonu kapattı .  Acaba bu söylediğini ciddiye alsa mıydım ?

Daha fazla saçma konular hakkında düşünmeyi bırakıp ana konumuza döndüm . 

Derin hiç bir zaman arkasından koşan erkeklerden hoşlanmamıştı . Sevildiğini hissetmeyi severdi fakat erkeklere karşı sevgi tomurcuğu olmazdı , bana bile . 

DERİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin