Ilk olarak Derin 'in paketi açtığı bölümden başlıyor . Daha sonrasında da yemeği anlatacak ve kaldığımız yerden devam edecek. Iyi okumalar ...
*****
Paketi açtığımdan bu yana kalbim çok hızlı atıyordu . Evet Derin olduğumu bilmiyordu fakat onu yine etkilemeyi başarabilmiştim.
Içinde ki elbiseyi ve notu alarak merdivenleri zıplayarak çıkmaya başladım .
Odamın önüne geldiğinde sevinçle kapımı açtım ve koşarak kendimi yatağa attım .
Bir kaç ay önce Banu ile nişanlandığını öğrendiğimde saatlerce ağladığım bu oda şimdi benim sevinç çığlıklarıma şahit oluyordu.
Ben yatağımda zıplamaya devam ederken kapım açıldı ve içeriye ablam girdi.
"Evi başımıza yıkacaksın. Ne bu halin? Ilk okul 1 de kaldın sen sanırım?!" Dedi ablam . Ona baktım ve gülümsedim.
"Ateş bu akşamı benimle geçirmek istiyor . Şu gönderdiği elbiseye bakar mısın ?" Dedim ve ona elbisemi gösterdim .
"Onu yaptığı ilk jest de affedemezsin. Daha yeni Banu ile nişan attı. Senin yüzünden ayrıldıklarını düşünür ve konuşur herkes . Olmaz gidemezsin . " dedi ablam .Ona hayal kırıklığı ile baktım . Hayır bu olamazdı . Gidecektim.
"Eğer seviyorsan git kızım . Ben babanı da , dedikoduları da hallederim . " diye odaya girdi annem . Meğer kapıdaymıştı .
"Cidden bunu yapar mısın anne ? " dedim . Güldü ve kafasını salladı .
"Sen yeter ki mutlu ol bebeğim. " dedi. Yataktan indim ve boynuna atladım.
"Iyi ki varsın annem . " dedim . Bana baktı ve gülümsedi.
"Siz de iyiki varsınız . Neyse hadi hazırlanmaya başla bence. Ben kuaförü arayıp buraya çağırıyorum . " dedi . Ona kafa salladım ve minnet dolu bakışlar attım. Bu gece herşey çok güzel olacaktı.
******
Akşam olmuştu ve ben çoktan hazırlanmıştım .
Çok heyecanlıydım ve Ateşi bekliyordum.
Ayna da kendimi incelerken kapı çaldı . Eteklerimi topladım ve kapıya doğru yürüdüm . Kapıyı açtım ve karşımda tüm endamı ile duran adama baktım .
"Hoşgeldin!" Dedim ve gülümsedim. Aynı eski günlerdeki gibiydik . O günleri çok özlemiştim.
" Hoş buldum. Elbise düşündüğümden daha da yakışmış . " dedi ve kafasını önüne eğip güldü . O her zaman böyle birisiydi . Biz nişanlı iken bile hep mesafeyi korumuştu . Ikimiz de kendimizi bilen kişilerdik ve hep durmamız gerektiği yeri bilmiştik .
"Teşekkür ediyorum ." Dedim ve evdekilere veda edip evden çıktık. Işte şimdi başlıyordu herşey .
******
Geldiğimiz restorant çok lüks ve fazlasıyla şık bir yerdi .
Bizim için ayrılan masaya geçtik ve birbirimize bakmaya başladık . Liseli aşıklar gibiydik ve bizi gören herkes ilk buluşmamız sanacaktı. Aslında mantıken ilk buluşmamızdı .
"Ne yemek istersin? Ben buranın balıklarına bayılırım. " dedi ve gözlerime baktı . Ben de balık yemeyi çok severdim ve buluştuğumuzda hep balık yerdik.
"Aslında balık en sevdiğim yemektir . " dedim ve ikimizde balık sipariş ettik .
*****
Yemekler gelmişti ve şundan bundan konuşarak yemeğimizi yemiştik .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DERİN
Misterio / Suspenso******* "Siz hiç bu hayatta en güvendiğiniz insan tarafından öylece sokağa atıldınız mı? Hayır hayır, bu öyle ortada bırakılmak gibi bir şey değil. Hiç, kendi evinizin balkonundan aşağıya atıldınız mı? Peki hastane odasında uyandığınızda size başka...