Minął dokładnie miesiąc od kiedy znasz BTS. Można powiedzieć, że tak naprawdę od początku skądś ich kojarzyłaś, ale nie mogłaś skojarzyć skąd. Mimo, że jesteś z nimi tak krótko to są dla Ciebie jak bracia. Każdy z nich na swój sposób Cię pokochał jak własną siostrę.
Seokjin nauczył Cię robić jego słynne kakao i dał Ci kilka swoich tajemnych przepisów na wiele jego autorskich dań. Dzięki niemu nauczyłaś się gotować prawie tak dobrze jak on. Oczywiście potrzebujesz jeszcze wprawy, ale najstarszy obiecał ci jeszcze wiele lekcji gotowania, więc na pewno w końcu będziesz równie dobra co on.
Kiedy miałaś czas wolny bardzo często spędzałaś go z Namjoonem w jego studiu, słuchałaś tego co ma ci do powiedzenia, starałaś się mu pomóc z każdym problemem, który nie dawał mu spokoju, a on pomagał ci jakkolwiek potrafił w wielu kwestiach.
Jeśli chodzi o Hobiego to już podczas drugiego spotkania z Tobą stał się bardziej śmiały i razem z Jiminem oraz Jeonggukiem zaprezentowali Ci nową choreografię. Nie oszukujmy się, chłopaki mają cholerny talent i po prostu bardzo dobrze patrzyło się na nich gdy są w swoim żywiole. Kiedy tak tańczyli dosiadł się do Ciebie Taehyung. Ta mała kulka pokoju i szczęścia od razu zaczęła się do Ciebie przytulać przez co na początku poczułaś się lekko mówiąc dziwnie, ale po chwili rozluźniłaś się bo ten chłopak tak cudownie przytulał, że mogłaś tak siedzieć wiecznie. Dogadywałaś się z nim bardzo dobrze, tak jak przypuszczałaś od samego początku bardzo dobrze się wam rozmawiało.
A gdzie w tym wszystkim Yoongi? Jak zwykle w swoim studiu. Już po kilku dniach znajomości z nim zauważyłaś, że ten niepozorny kot ucieka do swojego królestwa i nikogo nie chce tam wpuścić. No, prawie nikogo. Byłaś wyjątkiem tylko dlatego bo gdy zawsze do niego przychodziłaś miałaś przy sobie albo kubek kawy, albo jego ulubione czekoladowe ciastka.
I tak oto siedzisz teraz razem z tym introwertykiem w jego azylu.
Suga siedział przed wielkim ekranem komputera ze słuchawkami na uszach tworząc nową piosenkę. Mogłaś na niego patrzeć godzinami. Był wtedy taki spokojny a zarazem uroczy. Miał coś w sobie co sprawiało, że chciałaś zatrzymać go przy sobie za wszelką cenę.
- Przestań na mnie patrzeć – nagle usłyszałaś głos przyjaciela, przez który dość mocno się wzdrygnęłaś. Kiedy uświadomiłaś sobie, że zostałaś właśnie przyłapana na gorącym uczynku, szybko odwróciłaś wzrok starając się zasłonić zaczerwienione policzki.
- Mam lepsze rzeczy do roboty niż patrzenie na ciebie – próbowałaś jakoś wybrnąć z tej niezręcznej sytuacji poprzez kłamstwo, przecież nie przyznasz że patrzyłaś właśnie na chłopaka i myślałaś o tym, że najchętniej to nie wypuszczałabyś go ze swoich ramion.
- Tak? A na przykład co takiego? – Yoongi spojrzał w twoją stronę z kpiącym uśmiechem. Od razu gdy zobaczyłaś jego minę wiedziałaś, że już przegrałaś.
- Na przykład patrzenie w ścianę, przeszkodziłeś mi właśnie w robieniu tego – powiedziałaś pewnym siebie głosem, aby brzmieć przekonywująco.
Jedyne co uzyskałaś w odpowiedzi to wysoki głos chłopaka, który próbował przedrzeźniać cię. Jego nabijanie się długo nie potrwało, ponieważ chwilę później oberwał od kogoś poduszką w twarz... ciekawe od kogo.
********************************************************************************
Byłaś właśnie w dormie razem z chłopakami. Oglądaliście razem przepiękny, wzruszający i jakże romantyczny film, a mianowicie "50 Twarzy Greya". Szczerze nie pamiętasz już kto wpadł na ten jakże genialny pomysł aby to włączyć, można powiedzieć że po wypiciu trzeciej butelki soju jest ci już wszystko jedno.
Każdy z zebranych był niezmiernie wkręcony w fabułę filmu, aż do momentu pierwszej sceny, którą można określić mianem bardziej erotycznych. Kiedy takowa nastąpiła niespodziewanie usłyszałaś głos Jimina.
- A ja kiedyś głupi myślałem, że nasz Yoongi-hyung takie rzeczy z naszą malutką [Y/N] robi.
Przez wypowiedziane słowa po pokoju rozległ się gromki śmiech prawie wszystkich zebranych, jedyną osobą która zamiast się śmiać spożywała już kolejną butelkę alkoholu był Suga.
Nagle wpadł Ci do głowy idealny pomysł i nie był on wcale powodem wypitego wcześniej przez Ciebie soju. No może trochę był, ale przynajmniej jeżeli coś pójdzie nie tak będziesz mogła zwalić to na alkohol.
- Pewnie jedyne co Yoonie umie robić w łóżku to spanie. Ewentualnie jechanie na ręcznym.
Po twojej wypowiedzi można było usłyszeć kolejną salwę śmiechu do której dołączył się również wcześniej przez ciebie wspomniany chłopak. Byłaś pewna, że puści on twoje słowa mimo uszu, ale jednak zaskoczył cię i resztę zebranych niespodziewanymi słowami.
- Skoro jesteś tego taka pewna skarbie, to może to sprawdzimy? Sama ocenisz czy jedyne co umiem robić w łóżku to jak to sama ujęłaś „spanie albo ewentualnie jazda na ręcznym".
CZYTASZ
MIN YOONGI | IMAGINE |
FanfictionHistoria znajomości z raperem największego zespołu na świecie