Minęło sporo czasu od twojej rozmowy z Yoongim, szczerze to sama nie wiesz ile. Po tym wszystkim chłopak jak najszybciej chciał w końcu wylecieć na upragnioną wycieczkę, ale za jego podekscytowaną twarzą widziałaś również lekki strach pałętający się w jego oczach. Wielokrotnie pytałaś go czy wszystko dobrze i zawsze odpowiadał ci tymi samymi słowami – „Nie przejmuj się kochanie, niedługo wszystko ci powiem".
I właśnie dziś, stoisz na środku swojego pokoju patrząc jak głupia na spakowaną walizkę, którą za kilka minut będziesz musiała zabrać i ruszyć wraz ze swoim ukochanym na wycieczkę. Wycieczkę, na której w końcu dowiesz się wszystkiego.
- Wszystko dobrze? – niespodziewanie w twoim pokoju pojawił się Taehyung.
Od pewnego czasu twoje kontakty z chłopakiem stały się jeszcze bliższe niż kiedykolwiek wcześniej. Nie masz na myśli oczywiście nic poza przyjaźnią, ale w ostatnim czasie wasza dwójka zachowuje się jak nierozstające się rodzeństwo.
- Tak, tak. Tylko lekko się stresuję – odpowiedziałaś zgodnie z prawdą.
- Nie masz czym uwierz to, co ma zamiar powiedzieć ci hyung nie jest niczym złym. On cię kocha, jestem tego pewien.
- Naprawdę poszedł po poradę do ciebie? – zaśmiałaś się domyślając się co dlaczego wokalista jest tak bardzo pewien tego co mówi.
- Ja nic nie mówiłem – powiedział lekko się czerwieniąc i odwracając wzrok.
Uśmiechnęłaś się z powodu zachowania chłopaka, mimo iż był od ciebie starszy to nadal zachowywał się niebywale uroczo i po prostu wyglądał jak 3 latek.
- A jak między tobą i Ggukiem? – zapytałaś nagle przypominając sobie o bardzo ważniej sprawie, a mianowicie uczuciach dwóch najmłodszych wokalistów.
- Między nami jest chyba, dobrze? Tak mi się wydaje – powiedział cichutko. – Ale wydaje mi się, że od dłuższego czasu coś się z nim dzieje, a ja bardzo chciałbym wiedzieć co. Zaczyna panikować, gdy się całujemy, nie chce się do mnie przytulać, a czasami zaczyna coś mówić, ale tego nie kończy. Boję się, że to moja wina.
Zaśmiałaś się pod nosem ze słów chłopak.
- Nie masz, czego uwierz to, co ma zamiar powiedzieć ci Ggukie nie jest niczym złym. On cię kocha, jestem tego pewna – powiedziałaś dokładnie to samo co wcześniej powiedział ci twój przyjaciel.
- Ty mała paskudo, wiesz co on chce mi powiedzieć?! – wykrzyczał uśmiechnięty Taehyung. – Nasi partnerzy wybierają sobie idealne osoby do uzyskania porady.