37.

4.3K 202 108
                                    

-Cały dzień czekałem żeby dać ci buzi. -rozweseleni weszliśmy do mieszkania. Gdziekolwiek nie zobaczyłam Taehyunga to miałam przed oczami seksapil ze sceny. Wyszykowani do snu usiedliśmy na łóżku twarzami do siebie. Miałam wrażenie że porozumiewaliśmy się w milczeniu. Usiadłam na kolanach Tae i przytuliłam się do niego próbując jakoś zgasić żądze w mojej głowie. AISH dlaczego on musiał być taki seksowny na tej scenie..

-Byłeś dzisiaj świetny oppa. -powiedziałam, a Tae złapał mnie za pośladki i przysunął jeszcze bliżej.

-To miłe, że tak mówisz. -oparł głowę na mojej i kiwaliśmy się na boki. -Ninaaaa..

-Tak?

-Mogę dostać buzi?

-Czemu mnie o to pytasz? -usiadłam patrząc w oczy chłopaka.

-Bo nie jesteś jakąś moją własnością i nie wypada mi skradać ci pocałunki. Nie jestem jakimś złodziejem. -lekko zmarszczył nosek.

-Taeś.. -zaczęłam się śmiać. Dałam mu buziaka ale chłopak chyba chciał trochę więcej niż jeden.

Przychyliliśmy się i poleciałam na plecy a Tae na mnie

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Przychyliliśmy się i poleciałam na plecy a Tae na mnie. Śmialiśmy się, łaskotaliśmy i wygłupialiśmy tak, jakbyśmy znów mieli niespełna kilka lat.

Leżeliśmy na łóżku. Tae już chyba zasypiał, bo przestał się wiercić i miał spokojny oddech. Ja miałam mentlik w głowie. To nie tak, że już chciałam zrobić kolejny krok w związku z Tae, ale nawet nie wiem czy on jest na to gotowy. Co jeśli jest ale ja nie sprostam jego wymaganiom? Może Jared miał rację, że w normalnym związku uprawia się seks tak jakby to było coś oczywistego. Dla mnie nie było. Nigdy tego nie robiłam i nie wiem o czym mówił chłopak.

*bzzz*
To powiadomienie od... Jinsoo?

„Hej, dziękuje ci za wszystko. Paul zaprosił mnie do kina jak poszłaś. Było świetnie! Chciałabym ci o wszystkim opowiedzieć! Dziękuje że we mnie wierzyłaś."

Uśmiechnęłam się w duchu a gdy ekran telefonu znowu zgasł moja radość też. Potrzebowałam teraz mieć kogoś przy sobie.

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Być z nim / TAEHYUNGOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz