𝕮𝖍𝖆𝖕𝖙𝖊𝖗 1: 𝕺𝖓𝖊 𝖓𝖎𝖌𝖍𝖙 𝖎𝖓 𝖆 𝖘𝖙𝖗𝖆𝖓𝖌𝖊 𝖈𝖎𝖙𝖞(18+)

327 50 4
                                    

⚠️ATTENTION⚠️

Το κεφάλαιο ενδέχεται να έχει πολύ βίαιες σκηνές! Όποιος αισθανθεί άβολα μπορεί να προχωρήσει στο επόμενο ! Ευχαριστώ για την προσοχή σας .
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

ılı.lıllılı.ıllı
Now playing : BTS- Boy Meets Evil Lullaby Rain Edition
1:05━━━━◉─────── 2:45
ᴠᴏʟᴜᴍᴇ : ▁▂▃▄▅▆ 100%

❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃

❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃

* Flashback *

Ήταν Πέμπτη βράδυ, μες την καρδιά του χειμώνα. Είχα πάει στο σπίτι μιας φίλης μου για να διαβάσουμε άλγεβρα γιατί εκείνη είναι διάνοια, σε αντίθεση με εμένα. Μπετόστοκος λέμε. Έτσι προσφέρθηκε να με βοηθήσει. Ευτυχώς δηλαδή, αλλιώς έβλεπα το κουλουράκι να έρχεται από μακριά. Πραγματικά δεν ήθελα να πατώσω ειδάλλως θα επηρεαζόταν όλος μου ο μέσος όρος. Στα υπόλοιπα μαθήματα έπαιρνα πάνω από 18, ενώ στα μαθηματικά μετά βίας έπιανα τη βάση. Δεν υπήρχε καμία περίπτωση να αφήσω εγώ εκείνον τον παπάρα τον μαθηματικό να μου κατεβάσει τον μέσο όρο. Πολύ hot βέβαια για καθηγητής αλλά δεν με απασχολεί ουδαμώς.

Είχαμε τελειώσει από τις 22:00 το διάβασμα και αφού είχαμε λίγο χρόνο, άρχισε να μου λέει τον πόνο της. Η καημένη, είχε χωρίσει με το αγόρι της μόλις πριν δύο μέρες. Αισθανόταν φρικτά. Καθόμουν λοιπόν και την άκουγα, προσπαθώντας να μην μου ξεφύγει ούτε λέξη από όσα έλεγε, ώστε να μπορέσω να την βοηθήσω. Λες και ήξερα τίποτα από σχέσεις δεκατεσσάρων χρονών κορίτσι, αλλά δεν είναι αυτό το πρόβλημα. Ήμουν πάντα πρόθυμη να δώσω μια χρήσιμη συμβουλή. Ήμουν το κορίτσι της παρέας που έδινε συμβουλές για γκομενικά, ενώ η ίδια δεν είχε ποτέ σχέση. "ΛΟΛ". Η αλήθεια είναι βέβαια πως έβρισκα τις σχέσεις υπερτιμημένες. Μέσα μου όμως πίστευα πως κάποια στιγμή θα βρεθεί ο πρίγκιπας με το άσπρο άλογο.

𝕾𝖈𝖆𝖗𝖘.{𝕵𝖊𝖔𝖓 𝕵𝖚𝖓𝖌𝖐𝖔𝖔𝖐 𝕱𝕱}Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang