Chapter 33: Drunk in love

175 30 4
                                    

Βγηκαμε απο το ασανσερ αφου προσπερασαμε καμποσους οροφους. Συγκεκριμένα 13. Περπατήσαμε στον διαδρομο ψαχνοντας το δωματιο με τον αριθμό που εγραφε στο κλειδι. Αφου το βρήκαμε λοιπον, ο Jungkook κοιταξε την εξώπορτα με ενα βλεμμα χαρας. Προτού τοποθετησει το κλειδι στην κλειδαρότρυπα, γυρισε και κοιταξε εμενα, που στεκομουν διπλα του. Μου χαμογελασε με αυτο το χαρακτηριστικό χαμόγελο και αμεσως γυρισε να ανοιξει την πορτα. Φαινοταν τοσο ευτυχισμένος.
Μπηκαμε στο δωματιο. Στο ταβανι κρεμοταν μια μπαλα της ντίσκο η οποια περιστρεφοταν αντανακλώντας διαφορα χρώματα σε ολο το χωρο. Στην ακρη βρισκοταν ένας μεγαλος καναπες και μπροστα του ενα μικρο τραπεζι. Απεναντι τους στον τοιχο ηταν κρεμασμένη μια μεγαλη οθονη. Ο Jungkook ηταν τοσο ενθουσιασμενος. Πεταξε λοιπον την μασκα του στον καναπε και πηρε το τηλεχειριστήριο. Πηγε κοντα στη μεγαλη οθονη και άρχισε να ψαχνει πιθανα τραγουδια που θα τραγουδούσαμε. Εγω καθισα στον καναπε και παρακολουθουσα τις κινήσεις του. Μετα απο λιγα λεπτα, αφου δεν μπορουσε να αποφασισει, γυρισε να με κοιταξει μπερδεμένος .

Jk-Ποιο να επιλεξω ...
Ε-Εμ...
Jk-Πες ενα στην τυχη...
Ε-Ωραια εμ...
Ε-Lost stars...
Αφου το βρηκε...

Jk-Σηκω!... φωναξε και ετρεξε μπροστα μου.
Ακουσαμε την πορτα του δωματιου να ανοίγει. Εφτασαν αυτα που ειχαμε παραγγείλει. Εμεις αυτοματα γυρισαμε να κοιταξουμε την κοπελα. Αυτη χωρις να μιλησει, εφτασε στο τραπεζι και αρχισε να τα τοποθετει. Μολις γύρισε να κοιταξει τον Jungkook, φρικαρε. Μαλλον τον αναγνωρισε. Ωστοσο ,το μονο που εκανε είναι να γουρλωσει τα μάτια της και απλα εσπευσε να φυγει γρηγορα απο το δωμάτιο. Πριν κλεισει την πορτα ...

?-Καλα να περασετε παιδια...
Και ετσι εφυγε.

Και ετσι ο Jungkook, ανακουφισμένος που δεν ανέφερε τιποτα η γυναίκα, επανήλθε σε αυτο που έλεγε.

Jk-Ελα να τραγουδήσουμε...
Ε-Ναι μισο, θες να πιουμε πρωτα κατι;...
Jk-Ναι... ειπε και καθισε διπλα μου.
Πηρε τα δυο ποτα στα χερια του και μου εδωσε το ενα. Ανοίξαμε το μπουκάλι και ρίξαμε στα ποτήρια μας , τσουγκρισαμε και ηπιαμε λιγο. Το προσωπο του ξυνισε με εναν αστειο μορφασμο.

Jk-Ελενα...ειπε κανοντας ηχους με το στομα του.
Ε-Μμ;...
Jk-Νομιζω πως αυτα εχουν αλκοολ...
Ε-Δεν νομιζω ...
Ε-Αλλωστε τους ειπαμε χωρις αλκοολ...
Jk-Πρεπει να έκαναν λάθος...
Ε-Αποκλείεται, ολοκληρη συζητηση καναμε...
Jk-Καλα... ειπα και συνεχισε να πινει.

Και ναι, όντως ηταν αλκοολούχο αυτο το ποτο.

Μολις ηπιαμε, αρχισα να αισθανομαι το κεφάλι μου ελαφρως βαρυ. Ομως δεν πρεπει να είναι κατι . Σκέφτηκα. Η αληθεια ειναι πως ηπιαμε πολυ. Αλλα δεν πειραζει, αφου υποτίθεται οτι δεν ειχαν αλκοολ. Σηκωθηκαμε μαζι με τον Jungkook να αρχισουμε το καραοκε. Μου ειπε να ξεκινησω πρωτη, κι ετσι έκανα. Οταν ξεκινησα να τραγουδάω, εκεινος ανοιξε το στομα του. Δεν πιστευε στα αφτια του. Η φωνη μου το αρεσε παρα πολυ. Δεν το περίμενε απο εμένα, τον εξέπληξα. Με συνόδευσε και αυτος στο τραγουδι. Ξανα ακουγοντας τη φωνη του, θα υπενθυμίσω το ποσο ευηχη ήταν. Ειλικρινά δεν εχω ακουσει ωραιότερη.
Περασαμε λοιπον σχεδόν ολη μερα τραγουδώντας .Επιλεξαμε διαφορα τραγουδια και αυτο μου εδωσε την ευκαιρια να ακουσω τη φωνη του σε διαφορα στυλ μουσικης. Μα του πηγαιναν τα παντα...
~ Time skip 6 hours~

𝕾𝖈𝖆𝖗𝖘.{𝕵𝖊𝖔𝖓 𝕵𝖚𝖓𝖌𝖐𝖔𝖔𝖐 𝕱𝕱}Where stories live. Discover now