𝕮𝖍𝖆𝖕𝖙𝖊𝖗 7: 𝕰𝖓𝖈𝖍𝖆𝖓𝖙𝖊𝖉

206 40 0
                                    


ılı.lıllılı.ıllı
ɴᴏᴡ ᴘʟᴀʏɪɴɢ : Bts- I Need U Piano Ballad Ver.
2:06━━━━◉─────── 4:22
ᴠᴏʟᴜᴍᴇ : ▁▂▃▄▅▆ 100%


❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃

❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃

*Jungkook's pov*

Είχε πάει 12:00 και είχα καθυστερήσει να πάω για προπόνηση γιατί είχα πάει για κάτι δουλειές στην τράπεζα. Ελπίζω να μην με βρίσουν οι υπόλοιποι. Σαν να μην έφτανε αυτό μου ανέθεσαν και δουλειά. Ένας από το προσωπικό είχε γενέθλια και μου είπαν να πάω να του αγοράσω ένα δώρο. "Νωρίς το θυμήθηκαν". Είχα φτάσει ήδη απέξω από την εταιρία της Bighit. Δεν μπορούσαν απλά να πάνε μόνοι τους; Έπρεπε να στείλουν εμένα; Όχι Jungkook πρέπει να είσαι ευγνώμων, ο άνθρωπος αυτός δουλεύει για σένα, για να αναδειχθείς εσύ. Και το κάνει πολύ καλά μπορώ να πω. Παράπονο δεν έχω.

"Τι δώρο να του πάρω;
Τι δώρο να του πάρω; "

Καθώς σκεφτόμουν προβληματισμένος τι δώρο θα μπορούσα να του πάρω τελευταία στιγμή, είδα δίπλα από την εταιρία ένα ανθοπωλείο να είναι ανοιχτό. Ασυναίσθητα, πήγα αμέσως προς τα εκεί. Στάθηκα απέξω σκεπτικός. "Είναι το καλύτερο που μπορώ να του πάρω αυτή τη στιγμή". Είπα στον εαυτό μου και μπήκα μέσα. Μόλις μπήκα, αντιλήφθηκα ένα γυναικείο άρωμα. Αυτό το άρωμα ήταν γλυκό και εθιστικό. Γενικά είμαι ευαίσθητος με τις μυρωδιές και έτσι κατάλαβα αμέσως πως πρόκειται για γυναικείο άρωμα. Όλως παραδόξως αυτό το άρωμα δεν με ενοχλούσε καθόλου. Ήταν ελαφρύ. Έτσι λοιπόν, κατέβασα τη μάσκα λίγο πιο κάτω από τη μύτη μου για να μπορώ να μυρίσω καλύτερα.

Στάθηκα και φώναξα για να δω αν ήταν κανείς στο μαγαζί να με βοηθήσει. Καμία απάντηση. Προχώρησα με αργό βηματισμό προς το εσωτερικό του μαγαζιού κοιτάζοντας γύρω μου τα βάζα με λουλούδια. Σε μια γωνία είδα μια κοπέλα με γυρισμένη την πλάτη να περιποιείται μια τριανταφυλλιά. Φαινόταν πολύ απορροφημένη και συγκεντρωμένη σε αυτό που έκανε και δεν πρέπει να με είχε ακούσει. Βλέποντας μόνο την πίσω πλευρά της δεν μπορούσα να διακρίνω και πολλά. Το μαλλί της, χρώματος κάστανο, ήταν μακρύ και ίσιο, ελάχιστα ανακατεμένο, έπεφτε κατά μήκος της πλάτης της καταλήγοντας ελάχιστα εκατοστά πριν τη μέση. Λιγνή φιγούρα και αδύνατα, λευκά, κομψά, σκελετωμένα χέρια. Μέση υπερβολικά λεπτή που άνοιγε καθώς προχωρούσες προς τη λεκάνη. Ωραίος στητός πωπ...Jungkook calm down.

𝕾𝖈𝖆𝖗𝖘.{𝕵𝖊𝖔𝖓 𝕵𝖚𝖓𝖌𝖐𝖔𝖔𝖐 𝕱𝕱}Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang