Chapter 28:What did you do

151 37 2
                                    

Ήρθε το αύριο. Επιτέλους .Οι ώρες περνούσαν βασανιστικά αργά. Να φανταστείτε σηκώθηκα 3 φορές με την ελπίδα πως θα έχει ξημερώσει. Μάταια, δεν ηταν καν 5 το πρωι. Αποφάσισα λοιπόν να σηκωθώ. Εξάλλου είχε πάει 9 το πρωι. Οι υπολοιποι είχαν φύγει ήδη. Μα καλά πως και δεν τους άκουσα αφού ήμουν ξύπνια. Δεν μπορώ να καταλάβω. Τέλος πάντων...
Αρνούμενη σηκώθηκα από το κρεβάτι και πηγα στο μπάνιο. Έκανα ένα κρύο ντουζ ,τύλιξα μια πετσετα γύρω από το σώμα μου και μια στο κεφάλι μου, πήρα ένα εσώρουχο έβαλα μια σερβιετα και βγήκα. Έπειτα ξανά πήγα στο δωμάτιο μου και έκανα μια βουτιά στο κρεβάτι. Πήρα το κινητό στα χέρια μου και άρχισα να χαζεύω στα προφίλ των φίλων μου στο Instagram, όταν ξαφνικά συνειδητοποιησα ότι κάποιος με καλούσε.

Jk-Καλημέρα... είπε με βραχνή φωνή.
Ε-Καλημερα.
Jk-Να ερθω;...
Ε-Ειναι λίγο νωρίς δεν νομίζεις;
Jk-Όχι...
Ε-Καλά ελα...

Ξαφνικά άκουσα το κουδούνι. Τι; Απέξω περίμενε;

Ε-Περίμενε δεν εχω αλλάξει...είπα βιαστικά.
Jk-Ναι...
Ε-Ποση ωρα περιμενεις απέξω;...
Jk-Όχι πολλή...
Ε-Καλά καλά έρχομαι...

Και έτσι έκλεισα το κινητό. Σηκώθηκα από το κρεβάτι έβγαλα την πετσέτα από τα μισο στεγνωμενα μαλλια μου, έβαλα μια ρόμπα και κατευθύνθηκα στην πόρτα να του ανοίξω . Αφού άνοιξα την πόρτα, είδα έναν Jungkook μισο κοιμισμένο να έχει στηριγμενα τα χέρια του στις δύο άκρες τις πόρτας. Έμεινα να τον κοιτάω για αρκετή ώρα. Ήταν καπως ... γλυκουλης.

Ε-Πόση ώρα έχεις έρθει;...
Jk-Από τις 8...είπε με μισόκλειστα μάτια.
Ε-ΤΙ;!...
Ε-Γιατι δεν με πήρες τηλέφωνο...
Jk-Δεν ήθελα να σε ξυπνήσω... είπε και χασμουρηθηκε.
Ε-Κοιμήθηκες καθόλου;...
Jk-Όχι πολύ...
Ε-Ελα ... πρόσταξα και τον τράβηξα από την μπλούζα σερνωντας τον μέσα στο σπίτι.

Κυριολεκτικά μου θύμισε μαριονέτα. Τον έκανες ότι ήθελες, μπορούσες να τον μετακινήσεις με άνεση. Αφού μπήκαμε μες το σπίτι τον πήγα κατευθείαν στον καναπέ να ξαμπλώσει. Έπιασε κυριολεκτικά όλη την επιφάνεια του καναπέ. Ήταν ψηλός όντως...

Ε-Έχεις φάει πρωινό;...
Jk-Μμμ...
Ε-Λεω...
Ε-Εχεις φάει πρωινό...
Jk-Κάτσε κάτω...
Ε-Μην με νευριάζεις... του είπα θυμωμενη και πηγα γρήγορα στην κουζίνα.
Jk-Έχω φάει σου λέω...
Ε-Σε πίστεψα ...και ετσι άρχισα να του φτιαχνω ένα τοστ.

Όμως ο Jungkook σηκώθηκε επάνω με φορά και ήρθε από πίσω μου. Μου έπιασε τον ωμο και μου είπε...

Jk-Σου είπα δεν θέλω...
Ε-Δεν με ενδιαφέρει ειμαι η οικοδέσποινα... είπα και συνεχισα ακάθεκτη.

𝕾𝖈𝖆𝖗𝖘.{𝕵𝖊𝖔𝖓 𝕵𝖚𝖓𝖌𝖐𝖔𝖔𝖐 𝕱𝕱}Where stories live. Discover now