𝕮𝖍𝖆𝖕𝖙𝖊𝖗 3: 𝕭𝖎𝖗𝖉 𝖘𝖊𝖙 𝖋𝖗𝖊𝖊

195 42 0
                                    

ılı.lıllılı.ıllı
Now playing : BTS-Let Go Piano Cover
2:14━━━━◉─────── 5:39
ᴠᴏʟᴜᴍᴇ : ▁▂▃▄▅▆ 100%

❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃

❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃

Το επόμενο πρωί ξύπνησα εγώ χαλαρή χωρίς να έχω συνειδητοποιήσει καν πώς από εχτές το μεσημέρι κοιμόμουν τον ύπνο του δικαίου. Διστακτικά, σήκωσα το κεφάλι μου από το μαξιλάρι και τεντώθηκα. Άνοιξα το κινητό μου και με μεγάλη προσπάθεια να ανοίξω τα μάτια, βλέπω την ώρα. "ΦΑΚ ΕΊΝΑΙ 5 ΣΕ ΤΡΕΙΣ ΏΡΕΣ ΑΝΑΧΩΡΕΊ ΤΟ ΑΕΡΟΠΛΆΝΟ."

Σηκώνομαι αστραπιαία από το κρεβάτι και τρέχω προς το μπάνιο. Έκανα το πιο γρήγορο μπάνιο της ζωής μου σε μόλις πέντε λεπτά. Βγήκα και αμέσως στέγνωσα τα μαλλιά μου. Μόλις τελείωσα τσέκαρα το κινητό. 5:20." ΩΦΑΚ." Άλλαξα σε ένα πρόχειρο σετ ρούχων, άρπαξα τη βαλίτσα και κατέβηκα γρήγορα τις σκάλες. Πήγα στην κουζίνα και είδα πως η μητέρα μου είχε ήδη ξυπνήσει και μάλιστα, είχε φτιάξει πρωινό. Κάθισα στο τραπέζι και με νευριασμένο ύφος της είπα ρίχνοντας το επιβλητικό βλέμμα μου επάνω της που ήταν ακριβώς απέναντι στον πάγκο της κουζίνας:

Ε-Γιατί δεν με ξύπνησες, αφού είδες ότι είχα καθυστερήσει; Ήθελες να χάσω την πτήση;

Άρχισα να κουνάω νευρικά το αριστερό μου πόδι καθώς περίμενα την απάντηση της. Εκτός τούτου, ήμουν πάρα πολύ αγχωμένη. Τι και αν χάσω την πτήση;

Εκείνη σταμάτησε να πλένει τα πιάτα και γύρισε το κεφάλι της στα πλάγια κάνοντας απόπειρα να συναντήσει τα μάτια μου. Μου απάντησε ήρεμα, ανεπηρέαστη από τον υψηλό τόνο της φωνής μου.

Μ-Νόμιζα πως ήσουν ήδη ξύπνια γλυκιά μου.

Έκλεισα ελαφρώς τα μάτια μου φανερώνοντας την δυσπιστία μου απέναντι στα λόγια της. Της μίλησα ειρωνικά.

Ε- Ο,τι πεις.

"ΨΈΜΑΤΑ"

Έλεγε ψέματα. Ήξερα πως ήθελε να μείνω μαζί της. Ήμουν πολύ θυμωμένη που προσπάθησε να με αποτρέψει να πάω. Δυστυχώς απέτυχε. Λένε όμως πως αν αγαπάς κάποιον, άφησε τον να φύγει. Αν όντως σε αγαπάει και αυτός θα επιστρέψει σε εσένα...

Αφού τελειώσαμε το πρωινό μας η μαμά μου πήρε τα κλειδιά της από το τραπέζι και περάσαμε το κατώφλι του σπιτιού κατευθυνόμενοι προς την έξοδο. Μπήκαμε στο αμάξι. Η μητέρα στη θέση του οδηγού εγώ στου συνοδηγού. Μέχρι να φτάσουμε στο αεροδρόμιο δεν ανταλλάξαμε κουβέντα. Στο αυτοκίνητο επικρατούσε απόλυτη σιγή. Αυτό με ανατρίχιασε λίγο και αποφάσισα να βάλω ακουστικά για να ανεβάσω κάπως τη διάθεσή μου και φυσικά, να καλμάρω το άγχος μου. Έβαλα το αγαπημένο μου κομμάτι του Rag Ν' Bone Man,το Lay my body down .

Φτάσαμε λοιπόν στο αεροδρόμιο μετά από τριάντα λεπτά. Είχε αρκετή κίνηση στο δρόμο πράγμα που έκανε το άγχος να μεγαλώνει όλο και περισσότερο μέσα μου. Φοβόμουν μήπως χάσω την πτήση, χάρη στη μητέρα μου. Κλασικά απέξω φαινόμουν ανέκφραστη, όπως πάντα, αλλά από μέσα μου έβραζα. Τρέξαμε λοιπόν να κάνουμε τσεκ-ιν και ευτυχώς ήμασταν στην ώρα μας. Αφού τακτοποιήσαμε όλες τις διαδικασίες που έπρεπε να γίνουν μπήκα στο αεροπλάνο για να βρω τη θέση μου. Πριν μπω όμως, έριξα μια τελευταία μάτια στην μητέρα μου με γυρισμένη την πλάτη . Με βουρκωμένα μάτια μου είπε "Μην με ξεχάσεις". Φυσικά δεν την άκουσα όμως διάβασα τα χείλη της. Μόλις εντόπισα τη θέση μου δεν έχασα λεπτό και αμέσως κάθισα. Αφού παρακολούθησα τις οδηγίες που μας έδωσε η αεροσυνοδός έβαλα ακουστικά και έκλεισα τα μάτια μου. Ξεφύσησα ηχηρά.

"Μια μέρα είναι, θα περάσει". Σκέφτηκα από μέσα μου. Πολύ σύντομα με πήρε ο ύπνος.

-----------------------
ΒONUS

-----------------------ΒONUS

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.
𝕾𝖈𝖆𝖗𝖘.{𝕵𝖊𝖔𝖓 𝕵𝖚𝖓𝖌𝖐𝖔𝖔𝖐 𝕱𝕱}Où les histoires vivent. Découvrez maintenant