Chapter 16: I must not tell lies

174 36 0
                                    

ılı.lıllılı.ıllı
Now playing : BTS - Airplane pt2. Piano Ver.
1:42 ━━━━◉─────── 3:22
ᴠᴏʟᴜᴍᴇ : ▁▂▃▄▅▆ 100%

Το ξυπνητήρι χτύπησε 7:30. Είχα μόλις 20 λεπτά να ετοιμαστώ. Να πω την αλήθεια δεν ήθελα παρά πάνω .Μου έφταναν. Ετοιμάζομαι γενικά γρήγορα. Σύρθηκα λοιπόν από το κρεβάτι απρόθυμη και κατευθύνθηκα στο μπάνιο. Έπλυνα το πρόσωπό μου και τα δόντια μου ,εκανα ενα 5λεπτο μπανιο και έπειτα πήγα στην κουζίνα .Είχα μόλις 10 λεπτά πριν περάσει ο Jungkook. Τι να φάω; Αναρωτήθηκα. Άρπαξα μια μπανάνα από το καλάθι με τα φρούτα και πήγα στο δωμάτιο να αλλάξω ρούχα. Άνοιξα τη βαλίτσα και ως γνωστόν φόρεσα ένα μαύρο σύνολο. ⬇️

Ως τελευταία πινελιά πριν φύγω από το σπίτι χτένισα τα μαλλιά μου και ψέκασα λίγο άρωμα στο λαιμό μου

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ως τελευταία πινελιά πριν φύγω από το σπίτι χτένισα τα μαλλιά μου και ψέκασα λίγο άρωμα στο λαιμό μου. Μετά από αυτό έφυγα από το δωμάτιο. Πέρασα βιαστικά από την κουζίνα παίρνοντας τα κλειδιά από το τραπεζι και άνοιξα αστραπιαία την πόρτα του σπιτιού. Έφτασα γρήγορα στην εξώπορτα σχεδόν τρέχοντας όπου είδα τον Jungkook να στηρίζει την πλάτη του πάνω στην πόρτα του αυτοκινήτου κοιτάζοντας με. Έμεινα για λίγο ακίνητη στην όψη του. Δεν πίστευα πως αυτή τη στιγμή ήταν μπροστά μου. Δεν πίστευα πως ο Jungkook στεκόταν ακριβώς μπροστά στα μάτια μου. Ο τύπος που γνώρισα 4 μέρες πριν και δεν ήθελα καν να τον ξανα δω. Ο τύπος που χτες το πρωί με αγκάλιασε και πάγωσε ο χρόνος. Ο τύπος που χτες το πρωι με άκουγε με αφοσίωση καθώς περιέγραφα με τόσες λεπτομέριες τις χυδαιότητες που διέπραξε αυτός ο ανθρωπος εκείνο το βράδυ. Ο τύπος που δεν ήθελε να πάω μόνη μου σπίτι τα μεσάνυκτα. Δεν ήξερα πλέον τι να κάνω. Δεν ήξερα γιατί μετά από αυτά που του είπα για τον εαυτό μου δεν απομακρύνθηκε. Γιατί ας πούμε δεν αισθάνθηκε πως είμαι αηδιαστική και ελεεινή; Βασανίζομαι, πρέπει να μάθω.

𝕾𝖈𝖆𝖗𝖘.{𝕵𝖊𝖔𝖓 𝕵𝖚𝖓𝖌𝖐𝖔𝖔𝖐 𝕱𝕱}Where stories live. Discover now