𝕮𝖍𝖆𝖕𝖙𝖊𝖗 8: 𝕾𝖚𝖉𝖉𝖊𝖓𝖑𝖞 𝖋𝖗𝖆𝖌𝖎𝖑𝖊

184 38 0
                                    

ılı.lıllılı.ıllı
Now playing : BTS Jimin -Lie ( Lullaby Ver.)
2:52━━━━◉─────── 5:01
ᴠᴏʟᴜᴍᴇ : ▁▂▃▄▅▆ 100%

❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃

❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃

Όλο το μεσημέρι είχαν μείνει αποτυπωμένα στις σκέψεις μου τα λόγια εκείνου του ηλικιωμένου άλλα και η όλη του συμπεριφορά γενικότερα. Ειλικρινά τι μπορεί να εννοούσε;"Θα αλλάξεις άποψη"; Περίεργο. Δεν θέλω να το επεξεργαστώ παρά πάνω γιατί θα με πιάσει πονοκέφαλος. Αλλά όντως με έχει φάει η περιέργεια. Τι αινιγματική φράση ήταν αυτή; "Ουφ." Ευτυχώς σε τρεις ώρες κλείνω. Επιτέλους θα πάω στο σπιτάκι μου, που δεν πρόλαβα να το δω σχεδόν καθόλου εχτές από την εξάντληση του ταξιδιού. 

Είχε πάει κι όλας 19:00 το απόγευμα. Είναι πιο κουραστικό από όσο το θυμάμαι. Αλλά δεν με πειράζει. Δεν είχε πολύ κόσμο σήμερα. Δεν μπορώ να φανταστώ τι θα γίνει τις επόμενες μέρες. Και τώρα που είπα κόσμος, εύχομαι εκείνος εκεί ο τύπος να μην ξανά εμφανιστεί. Και πάλι καλά να λέτε που ο ηλικιωμένος δεν μου <<πέταξε σπόντα>> σχετικά με το προηγούμενο συμβάν. Το σίγουρο πάντως είναι ότι η παρουσία του τύπου μου δημιουργούσε απερίγραπτη νευρικότητα. Ελπίζω να μην τον ξανά δω. Ποιος ξέρει τι μπορεί να προκύψει. Δεν θέλω μπλεξίματα.

"Αλλά γιατί αισθάνθηκα αλλόκοτα όταν μου άφησε το χέρι;" Όχι δεν τον ερωτεύτηκα, δεν είμαι τόσο ηλίθια για να ερωτευτώ έναν άγνωστο που δεν γνωρίζω καν τον χαρακτήρα του. Αλλά σίγουρα μου έκανε εντύπωση αυτό το πρωτόγνωρο αίσθημα.

Σκεπτόμενη όλα αυτά, καθισμένη στην καρέκλα πίσω από τον πάγκο, μου ήρθε μια αναλαμπή στο μυαλό. "God...Θυμάστε που σας έλεγα ότι δεν είμαι τόσο ηλίθια; Το παίρνω πίσω, είμαι ΤΌΣΟ ΗΛΊΘΙΑ."

𝕾𝖈𝖆𝖗𝖘.{𝕵𝖊𝖔𝖓 𝕵𝖚𝖓𝖌𝖐𝖔𝖔𝖐 𝕱𝕱}Onde histórias criam vida. Descubra agora