ılı.lıllılı.ıllı
Now playing : BTS-V Scenery Piano Ver.
2:01━━━━◉─────── 5:15
ᴠᴏʟᴜᴍᴇ : ▁▂▃▄▅▆ 100%
*Jungkook's pov*
Έφυγα από το μαγαζί και έτρεξα γρήγορα στην bighit. Ποιός ξέρει τι με περίμενε. Δεν μπορώ όμως να πάψω να σκέφτομαι αυτό που έγινε. Γιατί να θέλει να τελειώσει τη ζωή της; Δεν ξέρει πόσο σημαντική είναι; Τουλάχιστον για εμένα. Ας την βλέπω για δεύτερη φορα στη ζωή μου. Αισθάνομαι πως με χρειάζεται. Χρειάζεται κάποιον να δώσει νόημα στη ζωή της. Χρειάζεται κάποιον δίπλα της. Δεν μπορώ να φανταστώ τον πόνο που πέρασε. Δεν μπορώ να φανταστώ τα δάκρυα που έχυσε. Και το χειρότερο... όλα αυτά τα πέρασε μόνη της .
Θέλω να είμαι αυτός που θα την βοηθήσει και θα δώσει νόημα στην ύπαρξή της. Θα είναι δύσκολο όμως, λόγω της θέσης μου. Λόγω του ότι είμαι idol. Θα προσπαθήσω ομως. Είναι τόσο ευαίσθητη , τόσο μελαγχολική. Φαίνεται πως δεν αγαπάει τον εαυτό της, για να θέλει να προβεί σε τέτοια ενέργεια. Βέβαια την καταλαβαίνω , είχε απελπιστεί. Αλλά είμαι εγώ εδώ τώρα. Θα την προστατέψω. Θα την κάνω να ξανά γελάσει. Το μόνο που θέλω είναι να ειναι χαρούμενη. Δεν ξερω γιατί μου δημιουργεί τέτοια συναισθήματα η παρουσία της. Δεν έχω ξανά νιώσει παρόμοια με κανέναν άνθρωπο.
Όταν αφέθηκε στην αγκαλιά μου ,όλα πάγωσαν. Ήταν σαν να σταμάτησε προσωρινά ο χρόνος .Ήταν η πιο ζεστή αγκαλιά ,παρά το γεγονός πώς ήταν βρεγμένη από τη βροχή. Ήταν μία αγκαλιά γεμάτη αισθήματα . Μια αγκαλιά που μαλλον αναζητούσε εδώ και χρόνια από κάποιον. Φάνηκε ότι της ήταν πρωτόγνωρη αυτή η κίνηση. Κάτι που μαλλον της έλειπε από τη ζωή της. Ο τρόπος που αντέδρασε ήταν τόσο γλυκός και αφελής, παρά την ψυχρότητα που μου έδειχνε. Η ψυχρότητα της υποθέτω πως είναι ένα προσωπείο, για να μην πληγωθεί. Είναι μια άμυνα που προέκυψε ως αποτέλεσμα των όσων πέρασε. Ήμουν διατεθειμένος να την κάνω να μου δείξει το πραγματικό της πρόσωπο . Είχε τόση αθωότητα μέσα της, παρά το σκληρό της εξωτερικό .
YOU ARE READING
𝕾𝖈𝖆𝖗𝖘.{𝕵𝖊𝖔𝖓 𝕵𝖚𝖓𝖌𝖐𝖔𝖔𝖐 𝕱𝕱}
Fanfiction•This story is written in greek🇬🇷 ⚠️[ΥΠΟ ΔΙΌΡΘΩΣΗ] |Διορθωμένα κεφαλαια: 11/43| 🆘️1)ΜΟΝΟ ΤΑ ΔΈΚΑ ΠΡΩΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΟΡΘΩΜΈΝΑ ΜΕ ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΤΟΝ ΠΡΌΛΟΓΟ ΚΑΙ ΤΟ TRAILER ΟΠΟΤΕ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟ 10 ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΜΕ ΔΙΚΉ ΣΑΣ ΕΥΘΎΝΗ. 2)Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΒΡ...