𝕮𝖍𝖆𝖕𝖙𝖊𝖗 5: 𝕴𝖒𝖕𝖆𝖘𝖘𝖎𝖛𝖊

228 42 13
                                    

ılı.lıllılı.ıllı
Now playing : BTS- "Ignorance" (Epiphany sad ver.)
2:02 ━━━━◉─────── 4:47
ᴠᴏʟᴜᴍᴇ : ▁▂▃▄▅▆ 100%

❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃

❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃❃


Η νύχτα πέρασε με ένα μόνο αποκρότημα και ούτε που κατάλαβα πότε ξημέρωσε. Σηκώθηκα διστακτικά και πήγα προς την κουζίνα να φτιάξω πρωινό. Τα μάτια μου δεν είχαν ανοίξει καλά καλά και παραλίγο να πέσω πάνω στον τοίχο. Τελευταία στιγμή αντέδρασα, ενώ η απόσταση μεταξύ τοίχου και μύτης ήταν ελάχιστη. Και έλεγα τι έλειπε για να συμπληρωθεί το καρέ... Μια σπασμένη μύτη. Φυσικά!

Μετά από το μίνι αυτό σοκ συνέχισα προς την κουζίνα. Δεν είχε ξυπνήσει κανένας και έτσι προσπάθησα να κάνω ησυχία πατώντας ανάλαφρα σχεδόν στις μύτες των ποδιών μου. Όταν πήγα να ανοίξω το ψυγείο το μάτι μου έπεσε σε έναν καθρέφτη που ήταν τοποθετημένος στα δεξιά του. "Ω ναι. Πανέμορφη". Ήμουν ντυμένη με τα χθεσινά ρούχα.

Ε-Πώς είσαι έτσι, σα το γκολουμ από τον άρχοντα τον δακτυλιδιών.

Είπα σατιρικά απέξω μου κοιτάζοντας με στον καθρέφτη. Αυτοσαρκασμός είναι το δεύτερο όνομα μου.

"Χμ, τι να βάλω να φάω."

Χωρίς να το φιλοσοφήσω πολύ έβαλα λίγο γάλα με δημητριακά σε ένα μπολ. Έτσι κι αλλιώς δεν είχα και πολύ χρόνο για να ξοδέψω. Ήταν ήδη 7:50, και 8:30 έπρεπε να ανοίξω.

Έφαγα ταχύτατα και πήγα να βουρτσίσω τα δόντια μου στο μπάνιο. Έπειτα έκανα ένα γρήγορο παγωμένο μπάνιο. Αφού τελείωσα τύλιξα μια πετσέτα γύρω από το σώμα μου και προχώρησα προς το δωμάτιό μου για να δω τι θα φορέσω. Λες και είχα πολλές επιλογές...Θέλω να πω. Άνοιξα λοιπόν τη βαλίτσα και έβαλα στην κυριολεξία ο,τι βρήκα μπροστά μου. Εδώ δεν είχε ανοίξει καλά καλά το μάτι, θα έφτιαχνα και συνολακι; Εδώ πριν πήγα να τα τσουγκρίσω με τον τοίχο. Άλλαξα λοιπόν σε αυτό. ⬇️

𝕾𝖈𝖆𝖗𝖘.{𝕵𝖊𝖔𝖓 𝕵𝖚𝖓𝖌𝖐𝖔𝖔𝖐 𝕱𝕱}Onde histórias criam vida. Descubra agora