Co robi, gdy masz okres?
Pomaga Genmie schować jego senbony przed tobą, żebyś przypadkiem nie pomyślała, aby ich nimi atakować.
Kiedy oglądacie "Boku no Pico"
Zasłaniasz mu oczy, coby twoja cnotka nie stała się Kakashim.
Kto jest waszym wspólnym przyjacielem?
Ogólnie, kumplujecie się z senseiami drużyny Siódmej, Ósmej i Dziesiątej, ale... Genuś to wasz najlepszy przyjaciel, of kors. Spróbowalibyście pójść na randkę bez niego pod stołem.
Gdy gotuje dla ciebie obiad
Curry z przepisu papcia Daia. Pełne młodości i miłości!
Co najbardziej cię w nim denerwuje?
To że wstaje o czwartej rano. I chce, żebyś wstawała razem z nim.
Kiedy zwierzak niszczy jego własność
Kotełek naszczał na jeden z jego spaneksowych kombinezonów. Trzeba było wurzucić, bo smród nie chciał zejść.
Kiedy kupi ci misia
Wasze ulubione anime?Rock Lee i przyjaciele, of kors!
Kiedy daje ci zwierzątko
Gai doskonale pamiętał, jak w dzieciństwie ty i Genma mieliście małego koteczka, oraz jak bardzo go kochałaś. Z tego powodu, dostałaś od niego kotka!Z Genmą kłóciliście się jak małe dzieciaki, jak go nazwiecie. Chociaż to twój kot.
Kiedy wyruszasz na misję.
Płacze i próbuje namówić się, żebyś została. Jego uczniowie również, bo kiedy ciebie nie będzie, cała miłość Gaia spadnie na nich.Pomijając to, że wyruszasz na misję ze swoim bratem, więc w duchu cieszy się, że odpocznie od jego morderczych spojrzeń.
Co przeważnie robi pod twoją nieobecność?
Trenuje. A co by innego?
Kiedy wracasz
Z Genkiem szybko się uwinęliście i wróciliście do wioski już po trzech tygodniach. W domu zastałaś kompletny bajzel i Gaia w samych bokserkach.W bokserkach w żółwiki.
Co ci obieca?
On ciągle coś obiecuje. Przecież to Gai.
Kiedy gracie w Słodki Flirt
-Nie podoba mi się to, jak patrzysz na tego Lysandra.-Co tam mamroczesz, Genma?-... Jestem Gai.
CZYTASZ
Naruto- Preferencje
FanfictionMasz doła? Jest ci smutno? Nie wiesz, co ze sobą zrobić? Nudzi ci się? Ta książka niewątpliwie poprawi ci humor! Jest to zbiór głupich i pisanych (głównie) dla śmiechu preferencji. Jest pełna akcji, wybuchów, pościgów i jeb^nia kartek! [Zawiera...