İnsan Hak'ta, Hak İnsanda..

325 100 123
                                    


Ahlayıp sızlanmak, sizi hiçbir zaman ulaştırmaz menzilinize. Öyle bir menzil koyun ki kendinize, yorulduğunuz aklınıza bile gelmesin. Gösterdiğiniz çabalar size başka çareler aratmasın. Öyle bir sevda bulun ki, yüreğiniz asla paslanmasın.. Allah, gönlünüze ferahlığı öyle güzel bir sekine ile indirsin ki, sevginiz hep en güzel İnşirahınız olsun..

Gören gözün, göremeyen gönlünüz olmasın.. Ne akiliz bu dünya da ne de divane.. Şu koca dünya da birer kum taneleriyiz aslında. Çakıl taşları arasında sıkışıp kalmakta zor, esen deli rüzgarlarda savrulmakta.. Biçareyiz, miskin kalabalıklar arasında..

Kendinizi bir tırtıl misali hayal edin. Ve gelecekte kabuğunuzdan sıyrılıp bir kelebek olacağınızı düşünün. Hayatın tüm kötülüklerinden ve gizlerinden uzakta kabuğunuza sığınıyorsunuz şu anda. Ve gün gelecek, bir el uzanacak.. Kabuğunuzdan ayıracak ve nadide bir yaşam sunacak belki de sizlere.

Uzanan her el tutunacak bir dal, yaslanılacak bir omuz barındırır mı kendi içinde? Bizi hayal bulutları arasında dolaştırıp, birden yere çakılmamıza sebep te olabilir; gören tüm gözlerin üstünde bir yerde tutup, sizi masiva'ya da taşıyabilir..

Yaşadığınız tüm olumsuzlukları koyun bir kenara. Hayattan öc alma fırsatı aramayın, bulamaz, yokluğunuzda kaybolursunuz. Her ihtişamlı bakış açısına sahip olmaya çalışın. Övülmeyi değil, yerilmeyi bekleyin her zaman.. Mutsuzluğu, fırsata çevirmenin bol yolları var inanın bana. Hakkın yarattığı koca bir varlık deryasıdır insan.. İnsan Hak'ta, Hak insanda..

İnsan Hak'ta Hak İnsandaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin