Gelecek Postasına Bir Mektup..

69 38 15
                                    

Geleceğe dayalı umutlarımız vardı biz insanoğlunun. Kara ve deniz âleminde çarkıfelek çevirir gibi şanslı günlerimizin gelmesini bekliyoruz. Hayat meşgalesinde o kadar hızlı koşturuyoruz ki ardımıza bile bakmadan devam ediyoruz. Kim yıkılmış, kim hüznün gözyaşlarında boğulmuş, kimin yardıma ihtiyacı var konusunda umursamaz tavırlarla bencilliğimizin tavında dövülüyoruz..

Gökkuşağı'ndan bir kaydırak hayal eden bir çocuğun umutları yeşerecek mi ? Savaşların ve zulmün sonu acaba gelecek mi ? Barışın bayrağı altında toparlanan insan kalabalığı doğan güneş gibi yükselecek mi ? Bu soruların cevabını yalnızca bu soruların içinde sıkışıp kalanlar mı bekliyor ? Ya da tüm insanlık bu soruların arasında buhran içinde umut ışığı mı bekliyor ? Cevaplanması oldukça zor ve kolay bir soru yelpazesi..

Var olan son gücümüzle yükleniyoruz, hayallerimize ulaşmak için etrafımızda ki coğrafyaya aldırış etmeden.. Kim merhametine dönecek, kim huzur için hayallerinden ve bencilliğinden bir nebze olsun vazgeçecek.. Gelecekte insanoğlunun belinde hangi renkte kuşak olacak ?

Bir memleket istiyorum gözü yaşlarla dolu olmayan çocukların ve kadınların barındığı.. Bir memleket istiyorum cahiliye döneminden kalma Ebu Cehillerin artık hiç yer etmediği.. Bir memleket istiyorum bayrağının gölgesinde huzurun ve mutluluğun yeşerdiği.. Bir memleket istiyorum ırk kavramının kaybolduğu, ırkçılık kelimesinin kimse tarafından bilinmediği.. Öyle bir memleket istiyorum ki sevgi bağının ardında kimsenin kalmadığı, aşkların kalplerimizi dolup dolup taşırdığı..

Söyle bakalım gelecek postasının sırdaşı, daim bekçisi.. Yazdıklarımdan ne haber ? Anka kuşu semalarda barışın elçiliğini sağlıyor mu ?, bir haber ver.. Masiva ya ulaşan dostlarımızdan hayırlı bir haber ver.. Allah aşkına bir cevap ver.. Gözyaşlarının sel olduğu dünyadan sana sesleniyorum, gözlerim yaşlı.. Memleketimden güzel bir rüzgar estir, muştular yolcusu kalmasın, ben gelecek postasından gelecek cevabın daim bekçisi.. 


*Bu bölüm aslında kitabın bir parçası değildir lakin sizlerle hislerimi paylaşmak ve duygularımızın ortak neticede birleştiğini haykırmak istiyorum.. Sizler bu mektubu okuduğunuzda, sizinde içinizden bir parça bu cümleler arasında barınabiliyor ise ne mutlu bana..

İnsan Hak'ta Hak İnsandaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin