"TUTKULU AŞK " -TANITIM BÖLÜMÜ

31.9K 248 13
                                    

ZEYNEP : Zengin bir aile kızıdır.Dedesi FENERBAHÇE spor kulübünün başkanıdır.Babası ile dedesi bu külübün iki ortağıdır. Zeynep evin tek kzııdır.El bebek gül bebek büyütülmüştür.Öyle çok bilmiş ukala bir tip değildir.Yardım etmeyi seven ve çok uyumlu biridir.Futbol izlemeye çok sever.25 yaşındadır.

YAĞMUR:Zeynebin Liseden tanıştığı bir arkadaşıdır.Yedikleri içtikleri ayrı gitmez.25 yaşındadır.

HALDUN BEY :Zeynebin dedsi ve spor kulübünün başkanı.

Cihan ve demet :Zeynebin anne ve babasıdır.Cihan ise kulüpte hem 2. Başkadır.Hemde antrenörlük yapıp futbolcularla ilgilenir.

KEREM: 28 yaşında ve çok iyi bir futbolcu.Her maçta kendinden söz ettiren ve gol atmadan hiçbir maçı es geçmez.Yurt dışında başka bir büyük takımdayken bir anda ülkesini özler ve fenerbahçeden gelen teklifi değerlendirip oraya gider. Çok yakışıklı ve kızlarda futbol aşkı oluşturan bir erkek.Kızlarla işi olmayan bir erkek.Hayatını futbola adamıştır.

CAN: Keremin menejeridir.Çok iyi iki arkadaşlardır.

HİKAYE TANITIMI :

Zeynep istanbulda en yakın arkadaşı yağmur ile lisede tanışmış ve Pariste beraber eğitim görmeye gitmişlerdir.Babası her ne kadarda moda okulu okumasını istemesede Zeynep kararını vermiş ve Parise gidip moda okulunda eğitim görmüştür.Yağmur ise güzellik uzmanlığı ve bakım alanında kendini geliştirmiştr.İyi bir kuaför olup kendi takımını oluşturmuştur. Babası holdıingin işlerini devretmek için yağmura baskı yapsada yağmur umursamaz.

ZEYNEP moda okulundan mezun olduktan sonra bir moda evine girip orda kıyafet tasarlamaya başlar.Ve bir yıl içinde tasarımları beğenilir ve tüm herkesin gözde tasarımcısı olur ve parise ün salar.Bu kadar kısa sürede bir anda yükselen Zeynep hiç vakit kaybetmez ve pariste kendine bir iş yeri kururp kendi markasını oluşturur.Yaptığı defile ile iyice göze giren Zeynep yağmurla ortak olur Zeynep mankenleri giydirir ve yağmurda ekibiyle onların saç ve makyajını üstlenir.İki arkadaş artık iki iyi iş kadınıdr.Kendi isteklerini yerine getiren iki genç kadın...

KEREM fransada oynadığı takımdan çok memnundur ama artık Fransa ona sıkıcı gelmeye başlar ve ailesini özler...En sonunda dayanamaz ve gelen teklifleri değerlendirir.Fenrbahçe spor kulübü ile konuşup anlaşır ve istanbula ailesinin yanına gider.Ve işte kerem sayer tekrar hayata dönmüştür...

CAN ise keremin çocukluk arkadaşıdır bir türlü kopmamışlardır.Kerem futbol hayatına atandığında canda keremin menejeri olur ve beraber büyük spor külüplerinde çalışmaya başlarlar...

PEKİZEYNEP VE KEREM NASIL KARŞILAŞACAK ?

ZEYNEBİN HERŞEYİ PARİSTEYKEN ZEYNEBİ BİR ANDA İSTANBULA ZORLA GETİRECEK ŞEY NE ?

KEREMİN AŞKTA GÖZÜ TABİ ZEYNEBİNDE.İKİSİDE İŞLERİNE ODAKLI İNSANLAR AMA AŞK KAPIYI ÇALARSA ?

YAZAN ECRİN EBRU

TANITIM HAKKINDAKİ DÜŞÜNCELERİNİZ NELER CANLAR BEĞENMEDİYSENİZ SÖYLEYİN BAŞLAMADAN BİTİRELİM ??

TUTKULU AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin