Το παρόν έργο πνευματικής ιδιοκτησίας προστατεύεται κατά τις διατάξεις του Ελληνικού Νόμου (Ν. 2121/1993 όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει μέχρι σήμερα) και τις διεθνείς συμβάσεις περί πνευματικής ιδιοκτησίας. Απαγορεύεται απολύτως η άνευ γραπτής αδείας του συγγραφέα κατά οποιονδήποτε τρόπο ή μέσο αντιγραφή, φωτοανατύπωση και εν γένει αναπαραγωγή, διανομή, εκμίσθωση ή δανεισμός, μετάφραση, διασκευή, αναμετάδοση, παρουσίαση στο κοινό σε οποιαδήποτε μορφή (ηλεκτρονική, μηχανική ή άλλη) και η εν γένει εκμετάλλευση του συνόλου ή μέρους του έργου.
Τα ακόλουθα αποτελούν μη πνευματική ιδιοκτησία μου και ανήκουν καθαρά στους δημιουργούς τους :
Α) Εικόνες
Β) τραγούδια +μουσική +στιχοι
Γ) ΦωτογραφίεςΤο παρόν έργο που είναι γραμμένο από εμένα , αποτελεί καθαρά δική μου πνευματική ιδιοκτησία. Εχει καταχωρηθεί και κατοχυρωθεί νομικά.Απαγορεύεται η αναδημοσίευση, η αντιγραφή και κάθε είδους υποκλοπη του κειμένου χωρίς την δική μου γραπτή άδεια
Λίγα λόγια...
Νομίζω πως η απόφαση πάρθηκε. Αυτή την ιστορία την έχω πάνω από 5 μήνες στα πρόχειρα. Τώρα θα μου πείτε και με το δίκιο σας πως έχω ήδη On Hold άλλες 5 αλλά δεν έχει νόημα να την αφήσω άλλο στα προχειρα. Έχω ήδη σκιαγραφήσει την πορεία της και την έχω κατοχυρώσει.
Ο λόγος που δεν την δημοσίευσα ήταν γιατί ήθελα να την κάνω τέλεια... Όπως την είχα στο μυαλό μου. Πλέον έχω κατασταλάξει...
Ακολουθεί σύντομα το πρώτο κεφάλαιο. Θα είναι η μοναδική ιστορία μου που δεν Θα βάλω cast . Θα παρουσιάσω τα χαρακτηριστικά τους στις ανάλογες σκηνές και από εκεί και πέρα θα αφήσω την φαντασία σας να λειτουργήσει...
Ούτε καν οι αγαπημένοι μου πρωταγωνιστές δεν φτάνουν την δική μου προσωπική φαντασία ...
YOU ARE READING
The Protector
Adventure"Πώς της φέρεσαι έτσι ρε μαλακα;" "Κάνε δουλειά σου , δική μου είναι ότι θέλω την κάνω... Αν δεν ήσουν φυλακή τόσα χρόνια τώρα θα ήσουν πρώτος στην ηγεσία και θα την είχες για πάρτη σου. Τα πράγματα έχουν αλλάξει αδερφέ" "Πρόσεχε τα λόγια σου Τζε...