Έπειτα από όλα όσα περάσαμε παρέα εγώ κι εκείνος, στιγμές μικρές αλλά με τεράστια σημασία, χρόνος λίγος αλλά αρκετός συνάμα, παίρνω την απόφαση να ανοίξω το καταραμένο το γράμμα ξέροντας πως θα πονέσω ακόμα πιο πολύ...
Ακουμπάω σιγάνα την πλάτη μου στο κάθισμα και παραμένοντας παθιασμένα σε αυτό το βρώμικο πάτωμα πιάνω την σχισμή και το ανοίγω. Από τις πρώτες κι όλας λέξεις βουρκωνω ξανά...
"Απέτυχα μάτια μου ... Αν διαβάζεις αυτό το γράμμα σημαίνει πως ο Λουίτζι σε έχει φυγαδευσει με κάθε κόστος κι εγώ δεν θα ζω. Ορκίστηκα να σε προστατεύσω. Να είμαι δίπλα σου...Συγχώρεσε με που δεν ειμαι. Προσπάθησα όμως μωρό μου. Προσπάθησα να συγκρατήσω τον εαυτό μου . Αν σκοτωνα τον Τζεισον εξ αρχής και δεν περίμενα να βρω τον Τζέιμς ίσως δεν είμασταν σε αυτή τη κατάσταση. Εγώ νεκρός κι εσύ στα χαμένα...
Χτυπάει ...Μπορεί να μην ζω αλλά ακόμα χτυπάει και πάντα θα το κάνει αυτή η ρημαδα η καρδιά για σένα . Μείνε δυνατή μάτια μου.. Μπορεί να μην υπάρχω πλάι σου αλλά θα σε προσέχω από εκεί ψηλά...Για παντα δικός σου ... Ίαν... "
Τα δάχτυλα μου κλειδώνουν πάνω σε αυτό το κομμάτι χαρτιού και το τσαλακωνω ... Ποιος ορίζει την αγάπη; Εμείς; Αμφιβάλλω... Μου χάρισε την ίδια τη ψυχη του . Με έβαλε κατω από τα φτερά του αλλά φρόντισαν να τον πληγώσουν. Σηκώνομαι και πηγαίνω στο παράθυρο. Έχουμε περάσει τη δασική περιοχή. Βλέπω μερικά παλιά κτήρια να εμφανίζονται και όπως ακριβώς του είχα υποσχεθεί δεν θα κλάψω ξανά. Θα φτάνουν στα μάτια, θα τα θολώνουν αλλά δεν θα πέφτουν ποτέ. Του το χρωστάω...
Κανείς δεν θα μπορέσει ποτέ να αναπληρώσει το δικό του κενό. Να ζωγραφίσει στα χείλη μου το χαμόγελο και να με κάνει να ελπίζω. Δεν πρόλαβα καν να του πω ότι ... θεέ μου, ούτε στη σκέψη μπορώ να φέρω αυτή τη λέξη ξέροντας πως δεν ζει...
Κλείνω τα μάτια και τον φέρνω στο μυαλό μου. Θυμάμαι εκείνο το τελευταίο βράδυ ηρεμίας που περάσαμε μαζί , αλλα χωρίς να ορίζω το μυαλό, η στιγμη που οι άνδρες μπηκαν μέσα στο σπίτι πετιέται σαν αχαρος εφιάλτης και τα διαλύει όλα... Μου το είχε πει μέσα στο κελί αλλά δεν τον άφησα να ολοκληρώσει. Δεν θέλησα να ακούσω ότι είχε οργανώσει στα κρυφά μια έξοδο διαφυγής για εμένα στην περίπτωση που κάτι παει στραβα ...
YOU ARE READING
The Protector
Adventure"Πώς της φέρεσαι έτσι ρε μαλακα;" "Κάνε δουλειά σου , δική μου είναι ότι θέλω την κάνω... Αν δεν ήσουν φυλακή τόσα χρόνια τώρα θα ήσουν πρώτος στην ηγεσία και θα την είχες για πάρτη σου. Τα πράγματα έχουν αλλάξει αδερφέ" "Πρόσεχε τα λόγια σου Τζε...