Ο Θάνατος ήρθε νωρίς

6.5K 545 77
                                    

"Και εκεί που έχεις έναν βράχο... Χάνεται και σπάει...."

Κλαίω... Κλαίω γοερά και δεν με ενδιαφέρει . Ο Τζέισον με κοιτάζει με μια περίεργη έκφραση στο πρόσωπο  του.  Μοιαζει λυπημένος,τα μάτια του όμως κρύβουν κάτι πιο βαθύ...

"Λείλα; Γιατί κλαις ... Μην κλαις γαμωτο!!" Λεει και με τραβάει στην αγκαλιά του. Ντρέπομαι ακόμα και να σηκωθώ. Δεν θέλω να ούτε τα σεντόνια.

"Ξέρω πως ίσως αισθάνεσαι περίεργα αφού ήταν η πρώτη σου φορά... Έλα, δεν θέλω να μετανιώνεις για τίποτα..." Με έβαλε κάτω απο το πάπλωμα και με σκέπασε. Χώθηκε δίπλα μου και με αγκάλιασε από πίσω.. Δεν μπορω να σταματήσω για κάποιο λόγο  .

"Αισθάνομαι βρώμικη..." Λέω γεμάτη ειλικρίνεια και αναστενάζει.

"Θα περάσει... Όλα θα περάσουν σύντομα.. Κλείσε τα μάτια σου και κοιμήσου...

Ξεκινάει να μου χαϊδεύει απαλά τα μαλλιά. Τα μάτια μου τσουζουν και βαραίνουν όσο περνάει η ώρα...

"Έτσι μπράβο... Σςςς , ηρέμησε... Κλείσε απαλά τα πανέμορφα μάτια σου και όταν ξυπνήσεις θα δεις πως ήταν απλά μια αντίδραση..." Ψιθύριζει και τα βλέφαρα μου κλείνουν... Δεν μπορω να κρατήσω ανοιχτά όσο και να το θέλω...

.......

Μόλις η Λείλα κοιμήθηκε ο Τζέισον ανασηκωθηκε στο κρεβάτι και την κοίταξε. Προσπαθούσε με κάθε τρόπο να ερμηνεύσει την αντίδραση της και σκεφτόταν πως σίγουρα το μετάνιωσε. Θα το άλλαζε όμως αυτό... Ήταν δική του πλέον. Του χάρισε τον εαυτό της και δεν είχε δικαίωμα να το πάρει πίσω. Δεν μπορούσε...

Σηκώθηκε αθόρυβα. Είχε πάει 7 παρά και το προσωπικό θα σηκωνόταν στις 8. Είχε έρθει η ώρα να πάρει τις απαντήσεις που τον ταλαιπωρούσαν όλη την βραδιά...

.....

Κοιτάζω τα πεσμένα μας ρούχα και γεμίζω. Την έκανα δική μου. Ήμουν ο πρώτος της και η απόδειξη υπάρχει τρανή πάνω μου. Κανένας δεν θα μπορέσει να πει πως ήρθα δεύτερος. Όχι για εκείνη τουλάχιστον. Θέλω να αγαπήσει. Ξέρω πως το μετάνιωσε αλλά δεν θέλω να το παραδεχτώ. Αν το κάνω θα είμαι αποτυχημένος.

Σαν γυναίκα είναι σκέτο όνειρο. Εκείνοι οι μαλακές δεν πήραν τα μάτια τους από πανω της όλη την βραδιά. Γαμημενοι μπασταρδοι ! Δεν έχασαν την ευκαιρία να με μειώσουν μπροστά της. Να μου υπενθυμίσουν την θέση μου στα μάτια τους και να εξυψωσουν τον Ιαν. Επιλογή του ήταν στο φινάλε, δεν καταλαβαίνω γιατί συνεχίζουν και με κατηγορούν...

The ProtectorWhere stories live. Discover now