Η πόρτα άνοιξε διάπλατα και ο Ίαν έτρεξε γρήγορα προς τα μέσα. Χωρίς να αφήσει την εικόνα να παραλύσει το μυαλό και τη λογική του, επεξεργάστηκε την έβγαλε από το νερό , την σήκωσε στα χέρια και βγήκε έξω. Κλώτσησε την πόρτα της και την πήγε στο δωμάτιο του.Οι γυναίκες ήταν αδύναμες , αυτή ήταν η οπτική του για το συγκεκριμένο φύλο. Έπρεπε να έχουν τον άντρα για στήριγμα. Για βράχο... Την ξάπλωσε και έτρεξε αμέσως προς τη συρταριερα . Έβγαλε από μέσα ότι ακριβώς χρειαζόταν και κάθισε δίπλα της. Δεν χρειάστηκε καν να βάλει τα ακροδάχτυλα του στο λαιμό της για να ελέγξει το σφυγμό. Ήξερε πως ήταν ζωντανή. Ακόμα κι αν το στήθος της ανεβοκατέβαινε με αργούς ρυθμούς, υπήρχε ακόμα ζωή σε αυτό το κορμί. Έπιασε τους καρπούς της και σκίζοντας με τα δόντια το διάφανο σακουλάκι, έβγαλε τον πρώτο επίδεσμο. Ακολουθώντας μια ήρεμη διαδικασία για να μην προκαλέσει περαιτέρω αιμορραγία, τους έδεσε σφιχτά. Ναι, η Λέιλα ήταν αδύναμη, αυτό που δεν καταλάβαινε όμως ούτε ο ίδιος ήταν πως μέσα σε λίγες μόλις νύχτες κατάφερε να τρυπώσει στο κεφάλι του. Δεν ήταν χαζός. Καταλάβαινε πως αυτό που του έβγαζε είχε την πηγή του αρκετά βαθειά αλλά μετά τον θάνατο της Στεφανι είχε ορκιστεί να μην ξαναφησει καμία γυναίκα να κατοικήσει στη καρδιά του.
Την κοίταξε. Το δέρμα της ειχε πάρει μια πιο λευκή απόχρωση κι εκείνο το εξωτικό χρυσαφένιο είχε εξαφανιστεί. Η Λέιλα ήταν θύμα μιας οικογενειακής κατάστασης. Ο πόλεμος για την κυριαρχία. Για την άνοδο. Δεν έφταιγε σε τίποτα... Παραμέρισε τα βρεγμένα της μαλλιά και χωρίς να κατεβάσει το βλέμμα πιο χαμηλά την σκέπασε με το σεντόνι.
"Σου υπόσχομαι πως δεν θα σε ακουμπήσει ξανά...." της ψιθύρισε και φιλώντας την στο μέτωπο σηκώθηκε. Ήταν τυχερή που το κόψιμο δεν ήταν ένα εκατοστό πιο βαθύ. Δεν θα προλάβαινε...
Αποφάσισε να περάσει την νύχτα στην πολυθρόνα...
Το επόμενο πρωί
"Θέλω εξηγήσεις και τις θέλω τώρα!!" Ούρλιαξε χτυπώντας με μανία τις παλάμες του στο γραφείο και ο Τζεισον σηκώθηκε από την καρέκλα.
"Πώς διάολο να σου δώσω εξηγήσεις που δεν έχω μου λες ;; ΣΤΟ ΕΊΠΑ! ΕΙΝΑΙ ΤΡΕΛΗ!"
Από την ώρα που επέστρεψε ο Τζεισον στο σπίτι, ο Ίαν τον στρίμωξε στο γραφείο παριστάνοντας τον ανηξερο για όλα και ζητούσε τον λόγο που η γυναίκα του αδερφού του έφτασε στο σημείο της αυτοκτονίας. Τον παραδέχτηκε...Ήταν άριστος ψεύτης...
BẠN ĐANG ĐỌC
The Protector
Phiêu lưu"Πώς της φέρεσαι έτσι ρε μαλακα;" "Κάνε δουλειά σου , δική μου είναι ότι θέλω την κάνω... Αν δεν ήσουν φυλακή τόσα χρόνια τώρα θα ήσουν πρώτος στην ηγεσία και θα την είχες για πάρτη σου. Τα πράγματα έχουν αλλάξει αδερφέ" "Πρόσεχε τα λόγια σου Τζε...