"Ωωωω γλυκειά μου... μην κοιτάς το περιτύλιγμα. Δεν διαφέρει σε τίποτα το εσωτερικό του με τον ίδιο το διάολο...."
"Για περίμενε!" αναφώνησε πίσω της και εκείνη χωρίς να τον κοιτάξει κάθισε στη θέση της . Έστρωσε τη πετσέτα στα πόδια και απαξίωσε
"Δεν ακούς που σου μιλάω;" της είπε πιο επιθετικά αυτή τη φορά και η Λέιλα γέλασε."Είστε ίδιοι. Δεν διαφερεις σε τίποτα από τον αδερφό σου. Είμαι σίγουρη πως κι εσυ έχεις βάλει το χεράκι σου στην απαγωγή του Τζέιμς..." είπε και εκείνος την επεξεργάστηκε. Πήγε αρκετά κοντά και σκύβοντας μπροστά της , έπιασε το πηγούνι της και την ανάγκασε να τον κοιτάξει. Παρατήρησε προσεκτικά την γυαλάδα στο βλέμμα της. Οι κόρες των ματιών της ήταν καθαρές και στο σωστό μέγεθος. Τον έπαιζε. Και το έκανε εν γνώση της.
"Έχω δει τρελούς και και τρελούς αλλά ομολογώ πως παίζεις καλά...." ψιθύρισε κι εκείνη άρπαξε το χέρι του και το απομάκρυνε.
"Δεν είμαι τρελή. Ούτε παίζω την τρελή. Θέλω ότι μου ανήκει..."
"Και αυτό είναι;"
"Ο σωματοφύλακας μου!"
"Και ποιος σου είπε ότι ξέρω που βρίσκεται..;"
"Είμαι σίγουρη γι αυτό. Όλοι σε αυτό το σπίτι ξέρετε αλλά κανείς δε μου λέει!" απάντησε αυταρχικά αλλά από μέσα έβραζε . Θα βγεις και θα κάνεις την τρελή με κατάλαβες; αλλιώς θα σου φέρω το κεφάλι του στο πιάτο! Έφερε τα λόγια του Τζεισον στο μυαλό της και έκλεισε τα μάτια.
Οι παλμοί της αυξήθηκαν. Έβλεπε το στήθος να ανεβοκατεβαίνει πιο γρήγορα και κάθισε δίπλα της . Οι ανάσες της έγιναν πιο κοφτές και το σώμα της ,την προδιδε.
"Δεν άργησα!" ακούστηκε η φωνή του Τζεισον ο οποίος μπήκε ευδιάθετος μέσα στη τραπεζαρία. Ο Ίαν αποτραβηξε το βλέμμα του απο πάνω της και τον κοίταξε. Μύριζε σεξ από χιλιόμετρα. Δεν είπε λέξη όμως. Προτίμησε να μείνει σιωπηλός παρατηρητής.
"Πεινάω σαν λύκος!" ξαναείπε και κάθισε από την δεξιά πλευρά της Λέιλα. "Ακόμα να σερβιριστεί το δείπνο; Μα τι διάολο κάνει η Ολιβια; που είναι;" συνέχισε και η Λέιλα ασυναίσθητα έστρεψε την φλογερή μάτια της προς το μέρος του .
"Συγνωμη... Καθυστέρησα λίγο στο κήπο. Το δείπνο είναι έτοιμο!" Η φωνή της αντήχησε μέσα στην τραπεζαρία και εμφανώς χαρούμενη και η ίδια μπήκε μέσα.
YOU ARE READING
The Protector
Romance"Πώς της φέρεσαι έτσι ρε μαλακα;" "Κάνε δουλειά σου , δική μου είναι ότι θέλω την κάνω... Αν δεν ήσουν φυλακή τόσα χρόνια τώρα θα ήσουν πρώτος στην ηγεσία και θα την είχες για πάρτη σου. Τα πράγματα έχουν αλλάξει αδερφέ" "Πρόσεχε τα λόγια σου Τζε...