Η αγάπη ήρθε από μακρυά

5.8K 510 48
                                    

Θέλω να σε πιάσω αλλά πώς;
Χάνεσαι όπως χάνεται στο φως, 
άστρο που χει πάει να ακουμπήσει, 
πάνω στην πυρπολημένη δύση.

Η αγάπη ήρθε από μακριά, 
σαν γιορτή, σαν φόβος, σαν σκιά.
Έχει ο κίνδυνος την ομορφιά του
της ζωής φωτιά ή του θανάτου;

Εδώ η ζωη μου αμάρτησε, 
γιατί η καρδιά μου αγάπησε, 
την σκοτεινή ματιά σου.
Εδώ η ζωή μου άγιασε, 
ο έρωτάς μου ράδιασε, 
δίπλα στον έρωτά σου. 

Θέλω ν’ ανεβώ στον ουρανό, 
άγγελος σε βράδυ γιορτινό.
Δίνω το ρυθμό και εσύ τραγούδα, 
ποιος θα πει τον έρωτα Ιούδα;

Σαν αγάπη θέλω να κρυφτώ, 
μέσα στης ζωής σου το βυθό.
Και μια νύχτα να χαθώ μαζί σου, 
στις αστροφεγγιές του παραδείσου

Η νύχτα απλώθηκε και το σκοτάδι τύλιξε το μικρό κελί. Ο Ίαν περίμενε υπομονετικά αλλά η Λέιλα δεν φάνηκε ποτέ...Δεν την επέστρεψαν πίσω τσακισμένη όπως συνήθιζαν και η ανησυχία του μεγάλωνε ολοένα και περισσότερο κάνοντας την καρδιά του να βαράει στο στήθος ανεξέλεγκτα. Με εξαντλημένη υπομονή, γεμάτος οργή και θλίψη σηκώθηκε και άρχισε να ουρλιάζει. Στην ιδέα και μόνο να της έχουν κάνει κάτι μη αναστρέψιμο και να μην επιστρέψει ποτέ, ήθελε να ξεσκίσει τα σωθικά του και να πεθάνει.
Άνοιξε διάπλατα τα μάτια του καθώς η κρίση και η ορθή λογική του επέτρεψαν να παραδεχτεί την πικρή αλήθεια και συνειδητοποίησε ότι όσα ένιωθε πηγαζαν από την αγάπη του προς το πρόσωπο της. Κατευθύνθηκε προς τη πόρτα και άρχισε να την χτυπάει με τις γροθιές του μανιασμενα σαν τρελός. Έπειτα από λίγα λεπτά το σιδερένιο πορτάκι άνοιξε. Ο Ίαν προσπάθησε να δώσει ανάμεσα από τα κάγκελα τα χέρια του για να αρπάξει τον άντρα που βρισκόταν από την άλλη πλευρά αλλά εκείνος απομακρύνθηκε και πέταξε μέσα στο χώρο το αέριο....

***

"Ας του πετάξει κάποιος ένα γαμημένο κουβά νερό!!" Άκουσε και αμέσως ένιωσε το παγωμένο υγρό να ρέει στο κορμί του . Ο Ίαν σφιχτηκε αλλά δεν έβγαλε μιλιά. Σήκωσε το κεφάλι του ερχόμενος αντιμέτωπος με το ίδιο του το αίμα και γρυλισε.

"Είδες πως τα φέρνει η ζωή αδερφούλη; Σύντομα θα βρίσκεσαι στο χώμα κι εκείνη στα χέρια μου !" Είπε γελώντας δυνατά. Ύστερα από την φυγή του Τζέιμς στο Μεξικό, ο Τζεισον θεώρησε πως έπρεπε να πάρει τη κατάσταση στα χέρια του. Ένιωθε πως ο Τζέιμς είχε αρχίσει να τρελαίνεται και νιώθοντας ότι τα σχέδια του είχαν αλλάξει , αποφάσισε να τον προδώσει και να τον σκοτώσει μόλις επιστρέψει. Μέχρι τότε όμως, θα φρόντιζε να βγάλει τον Ίαν από τη μέση και να κρύψει τη Λέιλα.

The ProtectorDonde viven las historias. Descúbrelo ahora