Εκείνο το πρωινό όλα ήταν διαφορετικά. Το χρώμα του ουρανό είχε χαθεί και το άψυχο γκρίζο εβαφε πέρα ως πέρα την επιφάνεια του . Ο Τζεισον σηκώθηκε , έβγαλε τα χθεσινοβραδινα του ρούχα και αδιαφορώντας για το που ακριβώς βρίσκεται η αγαπημένη του, μπήκε για μπάνιο. Θέλησε να φτιάξει ένα κόσμο μόνο για εκείνον, έβλεπε όμως τα κομμάτια που με τόσο κόπο έχτιζε να καταρρέουν. Η γεύση από το αλκοόλ δεν έλεγε να φύγει από τη γλώσσα του όσες φορές κι αν έπλυνε τα δόντια του. Είχε βγει εκτός ελέγχου. Το αναγνώριζε στον εαυτό του. Πίστευε όμως ότι ήταν ο μόνος τρόπος για να αποκτήσει την κυριαρχία. Το μυαλό του , είχε δηλητηριαστεί αρκετά. Χρόνια τώρα προσπαθούσε να σταθεί στα δικά του πόδια αλλά διασθανομενος πως το μόνο που καταφέρνει είναι να γίνει η σκιά του Ίαν, ένιωθε προδομένος. Ναι, σκότωσε τη Στεφανι. Σκότωσε τον πατέρα του. Έβαλε άνθρωπο να σκοτώσουν τον αδερφό του και φέρθηκε στη Λέιλα με το χειρότερο τρόπο. Είχε όμως είναι ο ίδιος στιγμές αδυναμίας. Στιγμές που έπνιγε το πόνο του στις γυναίκες και το φτηνό ποτό. Στιγμές που ήθελε να γυρίσει πίσω το χρόνο και να νιώσει το άγγιγμα της μάνας. Να νιώσει αγαπητός. Να εισπράξει λίγη τρυφερότητα άνευ όρων.Έκλεισε το νερό και τύλιξε γύρω του μια πετσέτα.
Θα γίνεις κυρίαρχος...Αρχηγός...
Θυμάται να του λέει και προσπαθώντας να καθαρίσει το μυαλό του κάθισε στο κρεβάτι. Η πρόταση που δέχθηκε από εκείνον ήταν η αφορμή για όλα. Του υποσχέθηκε πως αν κάνει βήμα βήμα όσα του έλεγε, θα αποκτούσε τη δύναμη. Με βάση πάντα τα λεγόμενα του καλύτερου ηθοποιού , αφέθηκε και τυλίχθηκε στην αμαρτία . Προκάλεσε πόνο. Πληγές...
Κοίταξε το κινητό του, το ξεκλειδωσε και τον πήρε τηλέφωνο. Δεν ήξερε πόσο ακόμα θα άντεχε μέχρι να τελειώσουν όλα...
***
Το νοτισμένο από την κάψα κορμί του ξύπνησε. Έχωσε το χέρι του κάτω από τη μπλούζα της και κρατώντας τα βλέφαρα κλειστά, απολάμβανε την ηρεμία. Έξω είχε αρχίσει να βρέχει και ο ουρανός σκοτείνιασε. Από παιδί λάτρευε τη βροχή. Ήταν πάντοτε μελαγχολικό παιδί πάρα τη φήμη της έντονης ζωής του . Η Λέιλα κουνήθηκε και αρπάζοντας την ευκαιρία χώθηκε στο λαιμό της. Δεν έβρισκε το κουράγιο να της ανακοινώσει τα νέα. Ο Λιαμ, του ζήτησε δύο μέρες προθεσμία για να μπορέσει να βγάλει μια άκρη. Είχε βάλει άντρες να ψάχνουν ενώ ο Ιβάν ανέλαβε την ηλεκτρονική έρευνα. Ο Ίαν αποφάσισε πως για το δικό της καλό , θα κρατούσε το στόμα του κλειστό έως ότου σιγουρευτεί πως ο Τζέιμς είναι νεκρός. Έπειτα θα της το ανακοινώνε όσο πιο ομαλά γινόταν.
BẠN ĐANG ĐỌC
The Protector
Phiêu lưu"Πώς της φέρεσαι έτσι ρε μαλακα;" "Κάνε δουλειά σου , δική μου είναι ότι θέλω την κάνω... Αν δεν ήσουν φυλακή τόσα χρόνια τώρα θα ήσουν πρώτος στην ηγεσία και θα την είχες για πάρτη σου. Τα πράγματα έχουν αλλάξει αδερφέ" "Πρόσεχε τα λόγια σου Τζε...