Η λύτρωση

5.9K 559 54
                                    

"Λέιλα θα σηκωθείς επιτέλους;;" της είπε ενοχλημένος μπαίνοντας στο δωμάτιο της κι εκείνη πετάχτηκε και τράβηξε το σεντόνι στα πάνω της. Είχαν περάσει πέντε μήνες. Έπειτα από εκείνη τη μέρα στο τρένο δεν έμαθαν ποτέ κανένα νέο για τους άλλους. . Οι σκιές ήταν υπαρκτές αλλά βρισκόντουσαν κάτω από την καθοδήγηση του Λιαμ . Ο Τζεισον δεν εμφανίστηκε ξανά και εκείνοι επέστρεψαν στο Μεξικό.

"Μπορείς να σταματήσεις να μπαίνεις έτσι στο δωμάτιο μου ;;;" του είπε ενοχλημένη κι εκείνος ξεφυσηξε και βγήκε έξω χωρίς να απαντήσει. Μπορεί να την είχε κοντά του. Μπορεί να είχε αναλάβει εξ ολοκλήρου την μάτια των Φερνάντες αλλά πάραυτα δεν είχε καταφέρει να αποκτήσει το πιο σημαντικό από όλα... Εκείνη...

Με όπλο την υπομονή, προσπαθούσε να την κερδίσει δείχνοντας της το ενδιαφέρον του και την αγάπη του αλλά εκείνη, βρισκόταν ακόμα σε πένθος. Δεν έμαθε ποτέ πως ο άντρας που αγκάλιασε στο τρένο ήταν ο ίδιος με εκείνον που έσβηνε πάνω της τα τσιγάρα και την κοπανουσε με τη ζώνη.

Σηκώθηκε απρόθυμα από το κρεβάτι και ντύθηκε. Άλλη μια ανούσια μέρα ξημέρωνε για εκείνη. Αν και δεν της το είχε πει ο ίδιος,  όταν επέστρεψαν, η Λέιλα του ζήτησε  να αναλάβει καθώς δεν ήταν σε θέση να ανταπεξέλθει. Ούτε τότε αλλά ούτε και τώρα ... Εκείνος φρόντιζε ανά τακτά χρονικά διαστήματα να της δίνει τις σχετικές αναφορές και παρέμενε ήρεμος και μυαλομενος . Προσπάθησε να βρει τον εαυτό του έχοντας την Λέιλα πλάι του και αφοσιώθηκε στην εργασία.

Μόλις ντύθηκε κατέβηκε κάτω. Το προσωπικό την καλημερισε και εκείνη τους χαιρέτησε με ένα απλό νεύμα

"Αφού ξέρεις δεσποινίς μου πως κάθε Παρασκευή σου παραδίδω την αναφορά. Για που το έβαλες ντυμένη έτσι;;" άκουσε τον Τζέιμς καθώς έβγαινε από τη κουζίνα

"Θέλω αέρα...Ηρεμία. Δεν με νοιάζει η αναφορά. Σε εμπιστεύομαι. Αποφάσισα να πάω για προπόνηση...." το πρόσωπο του Τζέιμς φωτίστηκε. Ήταν η πρώτη φορά που επέλεγε να βγει από το σπίτι και ενθουσιασμένος της χαμογέλασε

"Αυτά κι αν είναι νεα! " αναφώνησε "Χρειάζεσαι κάποιο άλλο όπλο; Γιατί όσα έχω πίσω είναι πιο παλιά.." συνέχισε βλέποντας την σοβαρή

"Όχι. Σκέφτηκα να πάω πρώτα στο σάκο. Έπειτα θα δω ..."

"Όπως αγαπάς πριγκίπισσα...Αν χρειαστείς κάτι να μου το πεις ..." Η Λέιλα δίστασε αλλά αποφάσισε πως ήρθε η ώρα να του μιλήσει.

The ProtectorOù les histoires vivent. Découvrez maintenant