Ο κρυμμένος Ιππότης

6.7K 540 23
                                    


"ΕΙΣΤΕ ΜΕ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΑΣ ΡΕ;;;;" άκουσαν και σπάζοντας το φιλί γύρισαν προς την πόρτα. Η Λέιλα ήταν ανεβασμένη πάνω στο πάγκο , ο Ίαν βρισκόταν χωμένος ανάμεσα στα πόδια της και λίγο πριν γίνει το μοιραίο εκείνος τους σταμάτησε...

Ο Ίαν της άφησε ένα απαλό φιλι στα χείλη χαμογελώντας και την κατέβασε κάτω.
"Νωρίς ήρθες..." αποκρίθηκε κοιτώντας τον Λιαμ ο οποίος έμοιαζε έξαλλος.

"Έχετε συναίσθηση τι κάνετε και που ;"τους είπε και η Λέιλα κοκκινησε "Αν δεν έμπαινα εγώ μέσα;;" συνέχισε και ο Ίαν χαμογέλασε.

"Τότε θα είχαμε ένα πτώμα πριν την ώρα του...Ηρέμησε ΡΕ! " έσπευσε να τον καθησυχάσει "Βρήκες τίποτα;" τον ρώτησε ευθύς αμέσως και ο Λιαμ κάθισε στη καρέκλα και αναστέναξε. Κοίταξε την Λέιλα και ο Ίαν του έκανε νόημα να μιλήσει ελεύθερα...

"Βρήκα αρκετά...Δεν ξέρω αν σου αρέσουν όμως...Με όλες αυτές τις μαλακιες έρχομαι να σε βρω και αισθάνομαι σαν τον κακο αγγελιοφόρο που σου φέρνει τα άσχημα μαντάτα!!"

"Ελααα, κόψε τη κλάψα και λεγε ..."Ο Ίαν πήρε θέση στο τραπέζι και η Λέιλα τον μιμήθηκε. Άναψε ένα τσιγάρο και αποφεύγοντας να την κοιτάξει κατάματα, νιώθοντας ακόμα αναστατωμένος, επικεντρώθηκε στον Λιαμ.

"Η επίθεση στις φυλακές οργανώθηκε από τον Τζεισον. Ο Μαρκους είχε μιλήσει σε κάποιον από την ανατολική εστία και του εκμυστηρεύτηκε την αποστολή. Πληρώθηκε αδρά... Ο Τζέιμς βρίσκεται κάπου στη Νεβάδα . Δεν βρήκα ακριβώς το μέρος αλλά πίστεψε με έκοψα δύο δάχτυλα για να μάθω ακόμα κι αυτό..." Η Λέιλα έπιασε το κεφάλι της και έγειρε προς τα πίσω.

"Τα δάχτυλα δεν είναι τίποτα στη δουλειά μας και το ξέρεις...Ηρέμησε " τις ψιθύρισε ο Ίαν

"Βρήκα και κάτι ακόμα...." τον διέκοψε ο Λιαμ . Ο τρόπος όμως που μίλησε, έκρυβε μια βαθειά ανησυχία που δεν άρεσε στον Ίαν.

"Σε ακούω...."

"Δεν ξέρω αν μπορείς να ανταπεξέλθεις σε αυτό..." Ο Λιαμ τραυλισε...Με μια άγρια όμως ματιά άνοιξε τα χείλη του...

"Αυτό που θα σου πω είναι μια απλή υποψία και τίποτα παραπάνω....Μια πηγή που έχω στο νοσοκομείο, μου είπε πως όταν μετέφεραν τον πατέρα σου , κρυφά από όλους ένας γιατρός πήγε μια μικρή ομάδα σπουδαστών στο νεκροτομείο για πρακτική. Η νοσοκόμα της βάρδιας τους άκουσε να λένε ότι ο άντρας που βρισκόταν στο κρεβάτι είχε πεθάνει από ασφυξία και όχι από καρδιά...." Ο Ίαν πετάχτηκε όρθιος και ο Λιαμ τον έπιασε από τα μπράτσα σταματώντας τον

The ProtectorOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz