Της φόρεσε την μπλούζα του για να καλύψει τη γύμνια της και την κράτησε για ακόμα ένα βράδυ στην αγκαλιά του. Είχαν περάσει τρεις ολόκληρες μέρες. Ήξερε πως η ομάδα του θα τους ψάχνει αλλά δεν άντεχε άλλο. Κλεισμενος σε ένα κελί, προσπαθούσε να κρατηθεί δυνατός για χάρη της."Είμαι καλα..." του ψιθύρισε και γραπωθηκε από πάνω του. Δεν της απάντησε. Όποιος κι αν ήταν πίσω από όλα αυτά, ήταν πανέξυπνος. Ήταν σίγουρος πως κάπου εκεί υπήρχε και ο Τζεισον αλλά δεν θεωρούσε ότι το μυαλό του ήταν αρκετά ικανό για να σκεφτεί μια τέτοια κτηνωδία. Κάθε μέρα γινόταν ακριβώς τον ίδιο πράγμα. Μόλις έπεφτε ο ήλιος, από το παραθυράκι του κελιού, πετούσαν μέσα το αέριο. Έπειτα έμπαιναν και άρπαζαν τη Λέιλα. Την έγδυναν και πετούσαν τη μπλούζα στα μούτρα του Ίαν. Όταν εκείνος ξυπνούσε εκείνη ελειπε. Φώναζε. Χτυπούσε ανελέητα την πόρτα αλλά δεν ερχόταν κανείς... Ύστερα από ώρα ακολουθούσαν την ίδια διαδικασία. Το παράθυρο άνοιγε, μια πιο μικρή ποσότητα αερίου έμπαινε μέσα και ύστερα πετούσαν το χτυπημένο, γυμνό της κορμί στα πόδια του. Ένιωθε άχρηστος. Ανίκανος να προστατέψει μια γυναίκα που δεν έκανε ποτέ στη ζωή της κανένα κακο.
"Θα μας βγάλω από δω μέσα μωρό μου. Θα το δεις. Κι όταν το κάνω, όλοι αυτοί οι καριοληδες θα εύχονται να μην τους ειχε γεννήσει η μάνα τους" είπε σοβαρός κι εκείνη σφαλισε τα βλέφαρα της...
Έψαχνε να βρει έναν λόγο που γίνονται όλα αυτά. Αν τους ήθελαν νεκρούς θα το είχαν πράξει εξ αρχής. Υπέθεσε πως επρόκειτο για κάποιου είδους αρρωστημένη κατάσταση. Πότε δεν έπαιρναν εκείνον και από τον τροπο και μόνο που την άρπαζαν έδειχναν το φόβο και τη δειλία προς το πρόσωπο του Ίαν. Προσπάθησε με κάθε τρόπο να μην εισπνευσει τη μαλάκια που πετούσαν στο δωμάτιο αλλά ήταν αδύνατο. Το προηγούμενο βράδυ, κράτησε την ανάσα του αλλά και πάλι απέτυχε. Απογοητευμένος και ηττημένος, χάιδεψε τα μαλλιά της ταξιδεύοντας νοερά σε ένα καλύτερο αύριο...Σε ένα καλύτερο μέλλον...
Την ίδια στιγμή
"Σήμερα θα πάρω αυτό που θέλω και θα τους σκοτώσω! Βαρέθηκα να με κόβεις πάντα λίγο πριν τη βίασω Τζεισον ! Με ποιο δικαίωμα ανακατεύεσαι στη τελικη;" αποκρίθηκε ο Τζέιμς εκνευρισμένος και ο Τζεισον μαγκωθηκε. Αν τον άφηνε να τη βιασει και έβλεπε πως δεν ήταν παρθένα η συμφωνία θα έσπαγε. Ο Τζέιμς είχε χάσει το μυαλό του. Είχε τυφλωθεί. Λίγες μέρες πριν κόλλησε το όπλο στο μέτωπο της Ελιζας και τη σκότωσε. Ο στόχος ήταν η Λέιλα. Έστειλε μια ομάδα στην έπαυλη των Λόρενς και έχοντας στην κατοχή του μια ικανοποιητική ποσότητα αερίου κατάφερε να μπει και να τους διαλύσει. Όταν οι άντρες την βρήκαν γυμνή, τράβηξε τις κουρτίνες του μυαλού και αρνήθηκε να πιστέψει πως εκείνη είχε ερωτικές σχέσεις με τον Ίαν. Ήθελε να το διαπιστώσει μόνος του αλλά ο Τζεισον πάντα τον σταματούσε.
ESTÁS LEYENDO
The Protector
Aventura"Πώς της φέρεσαι έτσι ρε μαλακα;" "Κάνε δουλειά σου , δική μου είναι ότι θέλω την κάνω... Αν δεν ήσουν φυλακή τόσα χρόνια τώρα θα ήσουν πρώτος στην ηγεσία και θα την είχες για πάρτη σου. Τα πράγματα έχουν αλλάξει αδερφέ" "Πρόσεχε τα λόγια σου Τζε...