Αφήνομαι....Στο λάθος (Μέρος 2ο)

6.5K 565 27
                                    

"Θα σου δώσω αυτό που θέλεις γιατί το θέλω...εύχομαι μόνο να μην το μετανιώσω...."

Μπαίνουμε στο αυτοκίνητο και για πρώτη φορά αισθάνομαι ελεύθερη... Ναι , ελεύθερη . Με την επιλογή στα δικά μου χέρια έπραξα όπως ένιωσα εκείνη τη στιγμή. Δεν υπάρχει τίποτα για μένα πίσω στο σπίτι . Θα μιλήσω στον Νικολας για τον Τζέιμς και θα τον προειδοποιήσω. Να φύγει, να πάει μακριά και να εξαφανιστεί... Αυτός ο πόλεμος που θα ξεσπάσει θα έχει σίγουρα απώλειες. Από την μια αισθάνομαι πως το φταίξιμο πέφτει πάνω μου. Από την άλλη βαθειά μέσα μου ήξερα πως κάποια στιγμή, αργά ή γρήγορα, αυτό το πράγμα θα γινόταν...

Ο πατέρας μου πάντα ζήλευε την δόξα των Σκιών, ήθελε να γίνει κυρίαρχος. Δεν λέω πως τα καρτέλ και η δύναμη μας ήταν λίγη, ίσα ίσα μάλιστα... Πότε όμως δεν μπορούσαμε στο παρελθόν να τους φτάσουμε σε κανένα επίπεδο .

Ανοίγω το παράθυρο και ο Τζέισον δυναμώνει την μουσική. Η ατμόσφαιρα είναι όμορφη και δεν θέλω να κρύψω το γεγονός πως διασκεδάζω. Ίσως για πρώτη φορά το κάνω...

"Βάλε μέσα το κεφάλι σου ρε τρελή!!!" Φωνάζει και με τραβάει απαλά από την μπλούζα.

"Ξέρεις πόσο απελευθερωτικό είναι όλο αυτό;" Λέω καθώς κάθομαι στο κάθισμα μου.

"Κάτι έχει συμβεί... Και θέλω να το μάθω πριν βγούμε από αυτό το αυτοκίνητο Λείλα..." Λέει σοβαρός

"Η αλήθεια είναι πως μεσολάβησαν λίγα πράγματα από την ώρα που βγήκες από το δωμάτιο μου..." Λέω και τον κοιτάζω.

"Όπως;" αποφασίζω να παραλείψω το γεγονός πως άκουσα την συζήτηση του με την Ολιβια και επικεντρώνομαι σε όσα ειπώθηκαν ανάμεσα σε μένα και τον πατέρα του.

Η Λείλα ξεκίνησε να του λέει όσα της είπε ο Νίκολας λίγη ώρα νωρίτερα. Η έκπληξη του όταν την άκουσε να λέει πως αποφάσισε να μείνει ακόμα κι αν δεν ήταν αναγκασμένη να τον παντρευτεί πλέον του δημιούργησε ανάμεικτα συναισθήματα. Από την μια ένιωθε χαρούμενος που προτίμησε να μείνει μαζί τους αλλά από την άλλη αισθάνθηκε ένα μικρό κενό. Πλέον δεν υπήρχε τίποτα να του συνδέει. Έπρεπε να παλέψει για να την κερδίσει και να την κρατήσει κοντά του. Φοβήθηκε... Φοβήθηκε πως πλέον ίσως όλα άλλαζαν. Από την άλλη προσπάθησε να πνίξει τις αρνητικές σκέψεις. Του μίλαγε με τόσο ενθουσιασμό και ειλικρίνεια στη φωνή της που δεν του άφηνε αμφιβολία ότι ήταν και εκείνη χαρούμενη. 

The ProtectorWhere stories live. Discover now