Άνοιξε τα χείλη της για να φωνάξει αλλά η φωνή δεν έβγαινε. Τα κατάμαυρα μαλλιά του είχαν κολλησει προς τα πίσω ενώ τα μάτια του φωτιστηκαν ακόμα περισσότερο από το νερό.
"Και τώρα που έμαθα το λόγο που φωναζες ήρθε η ώρα να μάθω και πως απέκτησε το κορμάκι σου όλα αυτά τα σημάδια..." της είπε αναδυομενος και η μυρωδιά από το ουίσκι έφτασε στα ρουθούνια της.
"Έχεις πιει..." είπε σοβαρή
"Πες μου κάτι που δεν ξέρω..." της απάντησε και έσφιξε τα δάχτυλα του στο δέρμα της .
"Μην με αγγιζεις σε παρακαλώ..." γκρίνιαξε και έπιασε τα χέρια του .
"Θέλω να μάθω Λειλα ..."
"Για το Θεό Ίαν! Φαντάσου να μας δει κάποιος σε αυτή τη κατάσταση!!!" Είπε προσπαθώντας να τον συνετίσει
"Δεν είναι κακο να κολυμπάω με την νύφη μου ....." της απάντησε πονηρά
"Ναι ...Με την ολογυμνη νύφη σου για την ακρίβεια!" Τόνισε με έμφαση εκείνη και πίεσε τα χέρια της στα δικά του για να απελευθερωθεί. "Με φέρνεις σε δύσκολη θέση...Γιατί Δεν φεύγεις μου λες ; Θα βρω την άκρη μόνη μου ! Απλά βγες από το αναθεματισμένο το νερό πριν ..."
"Πριν ; Πριν γίνει κάτι που δεν πρέπει;" την διέκοψε και ανέβασε τα δάχτυλα του σταματώντας τα κάτω από τα στήθη της. Η Λέιλα αισθάνθηκε μια ζεστασιά στο κορμί της αλλά είχε την επίγνωση της κατάστασης. Έπρεπε να σταματήσει όλο αυτό. Ο Ίαν είχε πιει . Εκείνη ήταν γυμνή και το μόνο που θα έφερνε αυτή η στιγμή ήταν μπελάδες...
"Με φέρνεις σε δύσκολη θέση...Άφησε με..." του είπε ξανα πιο ήρεμα
"Θέλω να δω τα σημάδια σου..." επέμενε κι εκείνη ξεφυσησε.
"Θα με αφήσεις στην ησυχία μου αν τα δεις ;" Ρώτησε κι εκείνος κούνησε θετικά το κεφάλι.
"Ωραία λοιπόν... δεν θέλω ερωτήσεις. Δες τα και φύγε!" Είπε και εκείνος την απελευθέρωσε. Η Λέιλα κολύμπησε προς την απέναντι όχθη και ο Ίαν την ακολούθησε. Το πιο σοκαριστικό για την ίδια, ήταν πως δεν ένιωθε ντροπή για το κορμί της εξ αρχής. Ο λόγος που κρύφτηκε στο νερό όταν τον είδε ήταν τα σημάδια της, σημάδια που πλέον ετοιμαζόταν να του δείξει...
Φτάνοντας προς τα έξω σταμάτησε και τον κοίταξε.
"Θέλω να μου υποσχεθείς πως δεν θα με ρωτήσεις τίποτα. Θα τα δεις , θα φύγεις και θα μου φέρεις ένα ζευγάρι ρούχα εντάξει;" ξαναείπε
YOU ARE READING
The Protector
Romance"Πώς της φέρεσαι έτσι ρε μαλακα;" "Κάνε δουλειά σου , δική μου είναι ότι θέλω την κάνω... Αν δεν ήσουν φυλακή τόσα χρόνια τώρα θα ήσουν πρώτος στην ηγεσία και θα την είχες για πάρτη σου. Τα πράγματα έχουν αλλάξει αδερφέ" "Πρόσεχε τα λόγια σου Τζε...