Pagaliau viską galutinai susikrovęs nulipau laiptais į apačią. Ten buvo jau visi vaikinai. Pirmiausia akys užkliuvo už Namjoon. Supratęs, kad į jį spoksau nusukau žvilgsnį. Tačiau dabar mano žvilgsnis susitiko su besišypsančiu Jimin. Dar geriau. Nudūriau akis į žemę.
-Gerai. Mums reikia kažkaip nusigaut iki tos sodybos.- prabilo Namjoon. Aš toliau tyrinėjau žemę.- Vairuoti galiu aš, bet visi į vieną mašiną netilpsim. Kas galėtų važiuot su kita?
Jau norėjau pasisiūlyti, bet mane aplenkė Yoongi.
-Galiu aš.- Yoongi gūžtelėjo pečiais.
Namjoon linktelėjo.
-Automobilyje yra GPS sistema. Ten jau bus suvestos reikiamos sodybos koordinatės. Neturėtų kilti sunkumų.
-Viskas bus gerai, nesijaudink.- numojo ranka Yoongi.
-Kai tai pasakei išvis pradėjau abejoti ar leisti tave už vairo geras spręndimas.- sarkastiškai nusišypsojo jis.
Nusisukau, kad nieks nematytų kaip šypsausi. Hoseok su savo lagaminais patraukė link Yoongi mašinos.
-Dabar reikia susitart kas su kuo važiuos.- Namjoon kažkodėl pažiūrėjo tiesiai į mane. Raustelėjau.- Kas nori su manim?
Jimin slaptai mane už nugaros stumtelėjo ir aš žingtelėjau į priekį.
-Jin?- nustebo Namjoon.- Puiku. Dar kas?
-Važiuosiu ten kur važiuos Jungkook.- sumurmėjo Taehyung.
-Aš važiuosiu su Yoongi.- Jungkook neatitraukė akių nuo telefono. -Jo mašinoj patogiau.
-Aš irgi noriu važiuot su Yoongi.- Jimin papūtė žandus.
-Manau dar tilptum.- Yoongi trumpai žvilgtelėjo į Jimin.
-Jin dar ir tu pasakyk, kad nori važiuoti su Yoongi?- nusivylęs burbtelėjo Namjoon. Greitai papurčiau galvą. Namjoon man nusišypsojo. Nuėjau padėti Hoseok sudėti daiktus į bagažinę, nes jaučiau, kad ilgiau šalia Namjoon nebeištversiu. Neilgai trukus prisistatė Jimin.
-Kai tik rasiu laisvą minutėlę aš tave nudėsiu.- sušnabždėjau Jimin.
-Sutinku.- Nusijuokė jis ir įlipo į mašiną.- Sėkmės jums.
-Ką tai turi reikšti?- suraukiau antakius.
-Na žinai Namjoon mašina pakankamai erdvi, kad galėtumėt užsiimt kai kuo daugiau negu tik važiavimu.
-Park Jimin aš tave nudėsiu!- Artinausi prie jo, bet jis saugiai užsidarė duris. Per stiklą parodė iš pirštų širdelę ir atsiuntė oro bučinį. Užverčiau akis ir nusisukau. Kad ir ką sakiau Jimin, aš greičiau jį išbučiuočiau nei nužudyčiau už jo veiksmus ir žodžius.
YOU ARE READING
Tiesa/Drąsa // Baigta
FanfictionBts vaikinų grupė, kurie beveik neturi savo asmeninio gyvenimo. Namjoon grupės lydėris nors ir linksmas bei draugiškas vis dėlto griežtas ir atidus. Jin tylus ir drovus grupės narys jaučiantis Namjoon daugiau nei broliškus jausmus. Kas būtų jei 7...