Yoongi buvo labai pasipiktinęs, kad Namjoon jiems sutrugdė.
-Gerai, kad mes nieko neveikėm tik kalbėjom.- aiškino jis.- O kas jei mes būtume kažką veikę?
-Tuomet jum būtų labai gėda.- gūžtelėjo Namjoon.
Yoongi piktai suurzgė.
-Bėje jau vakaras todėl padėkit susinešt viską ir susitvarkyt, o tada visą naktį jums nieks netrugdys.- pridūrė lyderis.
-Problema tame.- suurzgė Yoongi.- Kad aš gyvenu su Taehyung, o jis su Jungkook.
-Tačiau Jungkook ir Taehyung patys kartu norės praleist daugiau laiko, todėl nemanau, kad jie prieštarautų apsikeist kambariokais.- Namjoon prikando lūpą.
-Taip tikrai!- apsidžiaugė Jimin. Aš tik tyliai atsidusau. Kodėl man negali būt taip lengva kaip jiem? Kodėl turėjau įsimylėt žmogų su kuriuo niekada negalėsiu būt?
Pagaliau vaikinai padėjo viską susinešt ir numetę bilenkaip virtuvėje suėjo į savo kambarius ilsėtis. Nors ir kaip norėjau poilsio visvien nusprendžiau viską sutvarkyti, kad ryte nebūtų maišaties. Valanda šen ar ten. Sukroviau indus į indaplovę. Maigiau mygtukus, kad ji pradėtų darbą, bet ji užstrigo nors tu ką.
-Uhh.- suinkščiau maigydamas bilenką. Mano rankas švelniai nustūmė kitos. Tvirtesnės ir stipresnės.
-Ne ten spaudi.- Namjoon sukikeno.- Kaip tu gali nemokėt elgtis? Juk tu tvarkingiausias iš mūsų visų.
-Pas mus namie kitaip.- sukryžiavau rankas.
-Nagi nėra jau taip sunku. Net jei aš suprantu...- Jis spustelėjo vieną mygtuką ir viskas ėmė veikt.
-Tereikėjo tik tiek?- kilstelėjau antakius.
-Tik tiek.- palinksėjo jaunesnysis.
-Ačiū.- padėkojau.- Eik miegot. Tau reikia pailsėti.
-O kaip tu?- susirūpino vaikinas.
-Aš irgi eisiu.- pasakiau.- Tik pabaigsiu tvarkytis.
-Tuomet aš tau padėsiu.- Namjoon apsižvalgė.- Nuo ko pradėsim?
Papurčiau galvą.
-Man nereikia padėt. Čia nedaug darbo. Eik, pailsėk.
-Ne. Aš tau padėsiu.- ginčijosi lyderis.- Tau reikia išsišluoti, apsivalyt stalviršius ir laukti kol indaplovė baigs darbą. Todėl aš tau padėsiu ir dar palaikysiu kompaniją. Tu nuvalyk stalviršius, o aš išluosiu virtuvę.
Atsidusau. Supratau, kad ginčytis beprasmiška. Paėmiau šluostę ir ėmiau valytis. Po mažiau nei dešimt minučių viskas buvo baigta. Tereikėjo palaukti kol indaplovė pabaigs plauti indus. Atsisėdau ant kėdės užu stalo. Namjoon prisėdo greta.
Pusiaugula atsirėmiau į stalą.
-Aš pabūsiu užsimerkęs minutėlę... Tik minutėlę...A/ž
Kas bus mano valentinas? 💗
YOU ARE READING
Tiesa/Drąsa // Baigta
FanfictionBts vaikinų grupė, kurie beveik neturi savo asmeninio gyvenimo. Namjoon grupės lydėris nors ir linksmas bei draugiškas vis dėlto griežtas ir atidus. Jin tylus ir drovus grupės narys jaučiantis Namjoon daugiau nei broliškus jausmus. Kas būtų jei 7...