Nusileidom su Namjoon po geros valandos. Visi vaikinai jau sedėjo prie stalo.
-Jin hyung pagaliau!- Taehyung net pašoko.-Pagamink mums pusryčius.
-Juk patys galit ką nors pasidaryt.- kilstelėjau antakius.
-Jin mes labai išalkę.- pasiskundė Jungkook.
-Taip.- pritarė Hoseok pasitrindamas pilvą.
-Iškepk mums blynų.- Sugalvojo Jungkook.
Vaikinai pritariamai sumurmėjo.
Išsitraukiau reikiamas priemonęs ir ėmiau gaminti tešlą. Neilgai trukus po namus nuvilnijo skanus blynų kvapas. Vos spėjau kept visiems. Pagaliau iš keptuvės išėmiau paskutinį blyną. Visi kimšo per abu žandus. Išskyrus Jimin. Jis priėjo prie manęs.
-Jin galim pakalbėt?- paklausė jis.
-Vėliau.- linktelėjau.- Dabar eik valgyt. Atšals.
Jimin tik numojo ranka.
-Ilgai netruksim.
Sunerimau. Ar kažkas atsitiko? Paėjom toliau nuo kitų. Vos nuėjom pakankamai toli, kad vaikinai mūsų negirdėtų Jimin atsisuko į mane.
-Jūs susiėjot su Namjoon?- Tiesiai šviesiai paklausė Jimin.
-Ką?- Nieko nesupratau.
-Yoongi sakė, kad kai nuėjo prie jūsų kambario tu labai garsiai kvatojaisi. Jis tau kažką pasakė, bet atsiliepė Namjoon. Kai Yoongi norėjo užeit tu pradėjai rėkt, kad neitų.- Jimin nupasakojo šio ryto situaciją kurią ir taip puikiai prisimenu.- Kodėl po velnių jis buvo tavo kambaryje kai jis dalinasi kambariu su Hoseok?
-Ilga istorija.- Burbtelėjau.- Mes neesam kartu. Tiesiog ryte šiek tiek pokštavom ir tiek.
-Hmm...- Jimin nepatikliai pažiūrėjo į mane.
-Tikrai.- Patikinau.
-Gerai. Tarkim.- Jimin nusisuko ir grįžo į virtuvę.
Visi valgė tylomis. Kai pagaliau visi pavalgė nusprendžiau išeit į lauką pasivaikščiot. Čia nebuvo kur toli nueiti, bet nors truputį pasivaikščiot išeis.
-Ar galiu prisidėti?- Hoseok atsekė iš paskos.
-Žinoma.-Draugiškai linktelėjau.
Ilgai vaikščiojom tyloj. Pagaliau Hoseok prabilo.
-Jin noriu pasakyt.- Jis trumpam nutilo.- Viskas gerai, jei tau patinka Namjoon. Ir, kad tu jam patinki.
-K-ką?- visiškai sutrikau.
-Neesu aklas Jin.- Hoseok prabilo visiškai rimtai.- Vakar radau jus vos ne susiglaudusiu, o šiandien naktį jis miegojo pas tave.
-Hoseok viskas ne taip kaip atrodo.- Patikinau.- Namjoon nepatinka vaikinai.
-Bet tau jis patinka?- įžvalgiai paklausė draugas.
Jau norėjau paneigti, bet supratau, kad pavargau meluoti.
-Manau taip.- nedrąsiai pasakiau.
-Kodėl manai, kad jam nepatinka vaikinai? Jis tau tai pasakė?
-Ne, bet vakar jis minėjo, kad turi kažką ką labai myli.
-Jin hyung.- Atsiduso Hoseok.- Ir iš kur tu gali žinoti ar ta meilė neesi tu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tiesa/Drąsa // Baigta
Hayran KurguBts vaikinų grupė, kurie beveik neturi savo asmeninio gyvenimo. Namjoon grupės lydėris nors ir linksmas bei draugiškas vis dėlto griežtas ir atidus. Jin tylus ir drovus grupės narys jaučiantis Namjoon daugiau nei broliškus jausmus. Kas būtų jei 7...