Abu stovėjom prie išėjimo iš namo durų. Namjoon ištiesė man ranką.
-Eime?- paklausė.
Susikabinau su juo rankomis. Išėjom į kiemą pas kitus vaikinus. Visi sedėjo ir plepėjo. Vos mes priėjom vaikinai nutilo ir sužiūro į mus.
-Ar nesakiau?- pirmas prakalbo Jimin.- Kad jie bus pora?
Iškišau liežuvį. Namjoon atsisėdo ir pasisodino mane šalia savęs. Vos prisėdau jis mane apkabino per pečius. Prisiglaudžiau prie jo. Man viskas buvo keista ir nauja. Niekada prieš tai neturėjau santykių. Nei su mergina, nei su vaikinu.
-Jin hyung nebūk toks susikaustęs.- nusijuokė Jimin ir atsigulė Yoongi ant kelių.
Vos susitvardžiau neparodęs jam vidurinio piršto. Atpalaidavau šiek tiek pečius.
-Nekreipk į jį dėmesio.- sušnabždėjo man į ausį Namjoon.- Jimin tik mėgsta erzinti.
-Žinau.- sugriežiau dantimis. Namjoon sukikeno.
-Jau nebežaidžiat tiesos drąsos?- paklausė lyderis.
-Jau ne.- papurtė galvą Hoseok.- Dabar tik kalbam. Žinot kiek laiko Taehyung su Jungkook sugebėjo išdraugaut? Beveik metus!
-Ką? Negali būt!- išplėčiau akis.
-Gali! Jūs tiesiog akli.- Sukikeno Jungkook.
-Arba jūs niekam neįdomūs.- gūžtelėjo Yoongi.
Jimin jam kumštelėjo.
-Nekalbėk taip.- susiraukė. Yoongi pavartė akis.
-Ką darysit su direktorium?- Netikėtai paklausė Hoseok.
-O ką turėtumėm daryt?- Namjoon vėl paėmė mane už rankos.
-Turėsit jam papasakot apie šio savaitgalio nuotykius.
-Nebūtinai.- Paprieštaravo Taehyung.- Juk šis savaitgalis niekieno nestebimas. Jei niekam nesakysim, nieks ir nesužinos.
-Bet...- pradėjo ginčytis Hoseok.
-Jungkook su Taehyung išdraugavo metus prieš kameras ir nieks nepastebėjo.- pertraukė jį Yoongi.- Nėra ko nerimauti.
-Bijau, kad turėsim pasakyt.- sunerimo Namjoon.
-Ar supranti, jei pasakysim galim būt išmesti?- supyko Yoongi. Iškart stipriau suspaudžiau Namjoon ranką.
-Jie kažkada pastebės.- ginčijosi Namjoon.
-Kai pastebės tada ir pasakysim!- nenusileido Yoongi.
-Tada gali būt dar blogiau!- sušuko Namjoon.
-O kas bus jei pasakysim?- Irgi pradėjo šaukt Yoongi.- Jie netik mus išmes, bet ir apšmeiž, pažemins ir dar atskirs!
-Ne jei neleisim!- susiraukė Namjoon. Yoongi neiškentęs atsistojo.
-Namjoon ir pats puikiai suvoki, kad jei jie sužinos prarasi Jin. Visi prarasim ne tik antras puses ar simpatijas, bet ir draugus.- Yoongi pradėjo eit link namų.- Žinau, kad suvoki tai.
Supratau, kad viskas tikrai nebus taip paprasta kaip pasirodė iš pirmo karto.
KAMU SEDANG MEMBACA
Tiesa/Drąsa // Baigta
Fiksi PenggemarBts vaikinų grupė, kurie beveik neturi savo asmeninio gyvenimo. Namjoon grupės lydėris nors ir linksmas bei draugiškas vis dėlto griežtas ir atidus. Jin tylus ir drovus grupės narys jaučiantis Namjoon daugiau nei broliškus jausmus. Kas būtų jei 7...