[Po 3 mėn.]
Stipriai trenkiau automobilio dureles. Nors stengiausi tvardytis vistiek buvau labai piktas. Ar būtinai tai turėjo būt šiandien? Atsidusau ir pasukau raktelius. Vis dar susiraukęs išsukau iš kiemo. Jungkook ryte manęs paprašė, kad nuvažiuočiau iki pašto paimt jo užsisakytų prekių. Atseit pats negali, nes su Taehyung padės jo seneliams perstatyti kambarius. Neskaitant to ryte apsipykau su Jin. Jis atsikėlė jau piktas, bet kai po dušo eidamas netyčia užkliudė mano kavos puodelį ir jį išliejo vaikinas tiesiog užsiuto.
-Ar tu nors kartą negali laikytis tvarkos?-šaukė jis.- Tuoj nebebus kur kojos tiesiai pastatyti!
Aš neiškentęs atsikirtau.
-Tau tuomet reikia atsargiau žiūrėt kur eini.
O tada ir prasidėjo. Mes apsipyko ir jis užsidarė savo kambarį. Toks jausmas lyg jiems visiems tai būtų paprasta diena. Hoseok išsiruošė su savo mergina pasivaikščio, o Yoongi su Jimin nuo ryto nematyt.
Pagaliau atvaževęs lėtai nuėjau į paštą. Maloni darbuotoja mano prašymu padavė Jungkook pirkinius. Ten buvo nedidelė, bet sunki dežė. Ką tu po velniai perkiesi Jungkook! Atsargiai įdėjau dėžę į bagažinę ir patraukiau atgal.
Vos išsukus iš aikštelės mano telefonas suskambo. Neatitraugdamas akių nuo kelio šiaip ne taip pakėliau ragelį.
-Taip?- suniurzgiau.
-Kur tu?- kitam gale išgirdau Jungkook balsą. Susiraukiau.
-Katik išvažiavau iš pašto.- burbtelėjau.- Kodėl klausi?
-Tiesiog norėjau paklausti ar paėmiai mano pirkinius?- Fone girdėjosi kažkoki neramūs garsai.
-Taip paėmiau. Ar viskas gerai?- nors buvau susierzinęs vistiek mano balsas skambėjo rūpestingai.
-Aha.- Jungkook trumpam nutilo.- O kas?
-Girdėjau keistus garsus.- paaiškinau.
-Ten tik Taehyung.- sumurmėjo jauniausias.- Atleisk turiu eiti.
-Pala Jungkook...- dar norėjau paklaust kas toje dėžėje, bet vaikinas padėjo ragelį.
-Taigi...- sumurmėjau pats sau.- Linksmo gimtadienio Namjoon.
Įsijungiau radiją ir piktas mąsčiau kaip visi galėjo tai pamiršt. Nors buvo pikta, bet tuo pat metu buvo ir labai liūdna.
Kol parvažiavau namo, nuotaika visai dingo. Nešinas dėže priėjau prie durų. Jos buvo užrakintos. Puiku, dar ir namie nieko nėra. Šiaip ne taip išsitraukęs raktus atsirakinau duris ir žengiau vidun.
Vos negavau širdies smūgio kai iš visų kampų iššoko žmonės rėgdami.
-Su gimimo diena Namjoon!A/ž
Amm ar man vienai nelabai patinka txt?
YOU ARE READING
Tiesa/Drąsa // Baigta
FanfictionBts vaikinų grupė, kurie beveik neturi savo asmeninio gyvenimo. Namjoon grupės lydėris nors ir linksmas bei draugiškas vis dėlto griežtas ir atidus. Jin tylus ir drovus grupės narys jaučiantis Namjoon daugiau nei broliškus jausmus. Kas būtų jei 7...