~21~

578 56 29
                                    

Stovėjau negalėdamas pajudėti. Čia sapnas ne kitaip. Nors milijonus kartų įzivaizdavau šią situaciją, realybėje viskas buvo kitaip. Įsivaizdavau, kad Namjoon pasako, jog aš jo simpatija, mes apsikabinam, pasibučiuojam ir viskas einasi tobulai. O dabar kai pagaliau įvyko tai, ko norėjau ilgą laiką, aš tiesiog stoviu ir nesugebu pralementi žodžio.
-Kodėl nieko nesakai?- Susinepatogino Namjoon.
-Kad aš neturiu ką.- sumurmėjau. Ir sakiau tieą. Ištikrūjų nežinojau ką sakyt.
-Viskas gerai jei tau nepatinka vaikinai. Ar tiesiog aš.- Greitakalbe išbėrė Namjoon.- Mes viską galėsim pamiršti ir grįžti prie ankstesnio bendravimo. Niekas nepasikeis.
Pakėliau akis į jį. Na jau ne. Šitiek laiko apie tai svajojau. Neketinu taip lengvai praleisti šios progos.
-Ne.- papurčiau galvą.- Aš taip nesakiau.
-Tai reiškia...- Namjoon klausiamai kilstelėjo antakį.- Tau patinka vaikinai?
-T-taip.- sumikčiojau.
-Amm...- Namjoon pasimuistė.- O kaip aš?
-T-tu m-man ir p-patinki.- negalėjau nustoti mikčioti.
-Kaip kas?- Namjoon erzinančiai šyptelėjo.- Brolis, draugas ar vaikinas?
Ar jis su manim flirtuoja?!
-V-vaikinas.- nusipurčiau iš baimės.
Namjoon šiltai nusišypsojo.
-Tuomet turiu tau klausimą.- Namjoon vėl susinepatogino.
-Kokį?- sunerimau.
-Kim Seok Jin.- prabilo jis.- Ar galiu tave pabučiuoti?
Pabučiuoti? Kaip tai daroma? Šimtus kartų mačiau aktorius tai darant per filmus, tačiau pats gyvenime neesu to daręs. Net nežinau koks jausmas. Regis geras.
-Tai, kad aš nemoku.- prisipažinau.- Nežinau kaip tai daryt.
Namjoon tyliai sukikeno.
-Aš irgi. Dar niekada neesu nieko bučiavęs. Pabandom?
Prikandau lūpą. Nedrąsiai linktelėjau. Namjoon prisiartino prie manęs. Jis buvo labai arti. Pradėjau giliau kvėpuoti. Jo kvėpavimas irgi padažnėjo. Tačiau jis taip ir nieko nedarė. Mes tiesiog stovėjom vienas prie kito.
-Kvailai jaučiuosi.- pagaliau nusijuokė Namjoon.- Atrodo taip lengva, bet taip nėra.
Šyptelėjau ir raustelėjau.
-Tu labai gražus.- Lyderis švelniai perbraukė ranka per mano plaukus. Norėjau padėkoti, bet nespėjau. Namjoon pagaliau pasilenkė ir mane pabučiavo. Neklydau. Jausmas buvo tikrai labai geras. Per kūną bėgiojo malonūs šiurpuliukai. Pajaučiau vaikino ranką ant mano juosmens. Buvo taip malonu. Bučiavomės iki kol mums abiems pritrūko oro. Namjoon atsitraukė nuo manęs, bet jo ranka visdar buvo ant mano juosmens. Jis tyliai nusijuokė.
-Jausmas tikrai nuostabus.- sušnabždėjo.- Kaip ir galvojau.
-Tikrai taip.- droviai jam pritariau.

A/ž
Šita dalis buvo stebuklingai išsitrynus ir man reikėjo ją perrašyt. Plojimai man xd

Happy bd Hobi!
Army love u

Tiesa/Drąsa // BaigtaWhere stories live. Discover now