Atvažiavom jau pavakarę. Mes gavom savaitgalį atostogų be jokių kamerų ar kitokių pašalinių asmenų. Mums buvo duota sodyba toli nuo miesto. Įsivaizdavau ją didelę ir prabangią, tačiau ji buvo maža ir jauki. Ne per maža septyniems vaikinams, bet ir ne per didelė. Kaip tik tokia, kad jaustumėmės patogiai ir jaukiai. Su Namjoon nuėjom į vidų pasidairyti. Viduje buvo viskas tvarkinga ir labai gražu.
-Kambarių mažiau nei mūsų.- paskui mus atsekė Yoongi, o su juo ir Jimin.- Todėl teks visiems dalintis kambarius.
-Kaip mes skirstysimės?- paklausiau Yoongi.
-Manau būtų sąžiningiausia traukti lapukus.- gūžtelėjo jis.
Namjoon linktelėjo.
-Eisiu visus sukviest, o tu per tą laiką padaryk lapukus.- paliepė jis ir išėjo šaukti kitų. Yoongi irgi pasišalino. Jimin susiraukė ir priėjo prie manęs.
-Nesamonė tas lapelių traukimas.
-Kodėl?- nustebau.
-Pagalvok.- pavartė akis jaunesnysis.- Sumažėja šansų tau su juo patekt į vieną kambarį.
-Shh.- puoliau jį tildyti.- Nerėk šitaip.
Jimin tik papurtė galva.
Greitai visi vaikinai susirinko nedidelėje virtuvėje. Yoongi ant stalo paskleidė septynis lapelius.
-Išsitrauksit lapuką. Ant jo bus skaičius. Tie kurie išsitrauks tokį patį skaičių turės šį savaitgalį dalintis kambariu.- glaustai paaiškino Yoongi.
-Bet mūsų septyni.- kilstelėjo antakį Jungkook.
-Vienam nereiks dalintis kambariu.- paaiškino Yoongi.
Visi paeiliui pasiėmė po lapelį. Yoongi pagriebė kuris jam liko. Išskleidžiau popierėlį. Ten buvo skaičius 2.
-Gerai.- prabilo Yoongi.- Mano skaičius 1. Pas ką dar toks skaičius?
Taehyung pamojavo savo lapeliu. Pastebėjau kaip Jimin liūdnai nužvelgė savo lapelį. Ar jis norėjo būti su Taehyung? Arba Yoongi? Nespėjau įsigilint, nes prakalbo Jungkook.
-Mano skaičius 4.
Jimin prikando lūpą ir nepatenkintas priėjo prie Jungkook. Sulaikiau kvėpavimą. Galbūt man tikrai pavyktų patekt su Namjoon į vieną kambarį.
-Mano numeris 3.- Hoseok nužvelgė mane.
Namjoon atsiduso.
-Kagi dalinsimės vienu kambariu.- blausiai šyptelėjo vaikinas. Apsimečiau linksmu, kad vienintelis būsiu kambaryje, bet norėjosi verkti. Jau beveik tikėjausi, kad mes dalinsimės kambariu su Namjoon. Abu su Jimin apsikeitėm liūdnais žvilgsniais. Staiga mane vėl apėmė smalsumas. Dėl ko jis nuliūdo? Dėl Yoongi ar Taehyung?
YOU ARE READING
Tiesa/Drąsa // Baigta
FanfictionBts vaikinų grupė, kurie beveik neturi savo asmeninio gyvenimo. Namjoon grupės lydėris nors ir linksmas bei draugiškas vis dėlto griežtas ir atidus. Jin tylus ir drovus grupės narys jaučiantis Namjoon daugiau nei broliškus jausmus. Kas būtų jei 7...