Namjoon gulėjo užmerkęs akis. Taip nenorėjau, kad ši akimirka baigtūsi. Apsižvalgiau. Taehyung ir Jungkook tikriausiai kažkur užtruko. Jimin su Yoongi užsiėmę svarbesniais reikalais nei sedėjimas čia. Hoseok tikriausiai bijo čia rodytis, kad nebūtų užkluptas dar vienos gėjų atakos. Yoongi su Jimin irgi gėjai. Ir jie vienas kitam patinka. Tikra svajonė.
-Kaip manai ar labai sunku buvo Yoongi pasakyt tiesą?- Namjoon paklausė mane išgązdindamas.
-O Dieve, maniau tu miegi!- griebiausi už širdies.
-Atleisk.- nusikvatojo jis.- Tai... kaip manai buvo sunku?
Pagalvojau apie save. Jei man reikėtų Namjoon pasakyt apie savo jausmus neprisiversčiau. Niekaip.
-Jam turėjo be galo būt sunku.- atsakiau.
-Taip... O jei Jimin būtų jam pasakęs, kad jam nepatinka vaikinai?
-O...- vėl pagalvojau apie save. Mirčiau iš gėdos.- Tada būtų buvę labai negerai.
-Taip. Didelė rizika.- pritarė Namjoon.- Tačiau dabar jie bus laimigi.
-Bet turės slaptai bendrauti.- liūdnai šyptelėjau.
-Na žinai...- Namjoon pakėlė akis į mane.- Jei tikrai žmogus patinka sutiksi būt su juo ir slaptai.
Taip. Būtent! Linktelėjau.
-Kaip išsiaiškinti ar tu patinki savo simpatijai?- staiga jis manęs paklausė.
Vėl suskaudo krūtinę.
-Tiesa...- pakėliau akis ir sumirksėjau, kad dingtų ašaros.- Juk tu kažką labai myli.
-Tikra tiesa.- Jis draugiškai nusišypsojo, net neįsivaizduodamas kaip suskaldė mano širdį į milijonus dalelių.
-Na tada sulaukęs tinkamos progos paklausk pas tą žmogų.- gūžtelėjau ir nusukau akis.
-Hmm...- numykė jis.- O kaip žinot kada tinkama proga?
-Na nežinau. Kai nėra aplink pašalinių, abu jūs laimigi ir džiaugiatės vienas kito draugija...- norėjau, kad jis nustotų manęs klausinėt ir skaudint.
-Tikrai...- Namjoon prikando lūpą ir pakilo nuo mano kelių.- Turi būt panaši aplinka kaip dabar?
-Manau taip.- sumurmėjau.
-Kagi...- jis atsikrenkštė, tačiau nespėjo daugiau nieko pasakyt, nes per visą kiemą nuaidėjo garsus Hoseok balsas.
-Ar aš čia vienintelis ne gėjus?!- jis priėjo prie mūsų.- Nors jūs nesibučiuojat ir neužsiiminėjat gėjų seksu.
-Ką?- nieko nesupratęs susiraukiau.
-Negana to, kad Jimin su Yoongi pradėjo čia glamžytis tai dar ir Taehyung nusprendė visas savo fantazijas su Jungkook paversti realybe svetainėje!- Piktinosi Hoseok.- Privatumo žmonės!
-O Viešpatie!- garsiai nusikvatojo Namjoon.- Mes irgi su Jin jau norėjom ką nors veikt, bet tu mums sutrugdei.
Išplėčiau akis. Ką jis pasakė??? Tačiau greitai susivokiau, kad tai buvo tik sarkazmas ir bandymas paerzinti Hoseok.
-Taip tikrai.- silpnai šyptelėjau keikdamas save už kvailumą.
YOU ARE READING
Tiesa/Drąsa // Baigta
FanfictionBts vaikinų grupė, kurie beveik neturi savo asmeninio gyvenimo. Namjoon grupės lydėris nors ir linksmas bei draugiškas vis dėlto griežtas ir atidus. Jin tylus ir drovus grupės narys jaučiantis Namjoon daugiau nei broliškus jausmus. Kas būtų jei 7...